دانلود برنامه عکاسی Foundbite ویندوزفون، آپدیت شد با اختراع یک “لایک” جدید!

دانلود برنامه عکاسی Foundbite ویندوزفون، آپدیت شد با اختراع یک "لایک" جدید!Foundbite یک برنامه عکاسی تخصصی ویندوزفون است که به شما اجازه میدهد به همراه عکس هایتان صدای آنها ار نیز ضبط کنید. یکی از برنامه های محبوب ویندوزفون Foundbite است، چون برنامه ای بدون اشکال، مفرح و مخصوص ویندوزفون است. ما برنامه های زیادی نداریم که ۱۰۰% مخصوص ویندوزفون باشند، اما همین هایی که داریم واقعا عالی هستند. Foundbite امروز آپدیت شد پس تصمیم گرفتیم که نگاهی به قابلیت های جدید آن در این نسخه بیندازیم.

آپدیت قبلی این برنامه در فروردین ماه آمده بود که آن را به نسخه ۱٫۵ ارتقا داد و امکاناتی مانند ذخیره خودکار تصاویر در Camera Roll، بهبود طراحی Feed و چیزهای دیگر به آن اضافه شده بود. همچنین Pioneer را معرفی کرده بود که به کابرها اجازه می داد تا بیوگرافی و لینک ها را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. با Foundbite Pioneer شما می توانید صداهای طولانی تر و تصاویر با کیفیت تری را ضبط کنید. که هزینه آن ۲٫۹۹$ در سال است.

امروز ما به نسخه ۱٫۶٫۱٫۰ این برنامه در استور ویندوزفون نگاهی می اندازیم. تغییرات آخرین نسخه این برنامه به شرح زیر است:

  • ارتقا ادامه سریع برنامه
  • کاشی شیشه ای
  • اعلام نوتیفیکیشن روی کاشی
  • نشان دادن زمان گرفته شدن foundbite ها
  • Mapping – لایک کردن به سبک Foundbite است که به شما اجازه می دهد نقشه ای از foundbite های مورد علاقه خود داشته باشید
  • وارد کردن تصاویر در Camera Viewer برای اضافه کردن صدا
  • رفع باگ موجود در سیستم آپلود

دانلود برنامه عکاسی Foundbite ویندوزفون، آپدیت شد با اختراع یک "لایک" جدید!طرفدارهای Foundbite در ویندوزفون ۸٫۱ از دیدن کاشی شیشه ای بسیار خوشحال خواهند شد، و همه می توانند از بهبود قابلیت ادامه سریع، نوتیفیکیشن روی کاشی و توانایی مشاهده زمان گرفته شدن foundbite ها لذت ببرند. همچنین صفحه مشاهده Foundbite از نو طراحی شده است.

امکان جدیدی که دوست داریم از آن استفاده کنیم، قابلیت “لایک” کردن است. اگرچه در Foundbite نام این قابلیت را Mapping گذاشته اند و به شما این امکان را می دهد تا foundbite های مورد علاقه خود را روی نقشه علامت گذاری کنید. برای اضافه کردن foundbite های مورد علاقه خود به این نقشه کافی است از گزینه favorite استفاده کنید. این حرکت خیلی جالب بود و عمل لایک/محبوب کردن را به شکل جدید و معناداری ارتقا داد.

چه چیزهایی در آینده به Foundbite اضافه خواهد شد؟ تیم سازنده زیاد راجع به برنامه حرف نمی زنند زیرا مشغول دستکاری کردن وبسایت خود هستند.آن ها در حال طراحی مجدد وب سایت خود هستند و ما هم منتظریم تا ببینیم که چه برنامه هایی برای وب سایت خود دارند.

Foundbite یک برنامه فوق العاده و یک شبکه اجتماعی برای طرفداران ویندوزفون است. در این برنامه شما می توانید عکس هایی با صدای محیط بگیرید. آپدیت جدید را دانلود کنید و نظرتان راجع به تغییرات این نسخه را با ما در میان بگذارید.

 ✔ لینک دانلود برنامه Foundbite از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۴ مگابایت 

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept