کنترل بیشتر بر روی پشتیبانی گیری Backup از برنامه ها در ویندوز ۱۰ موبایل

کنترل بیشتر بر روی پشتیبانی گیری Backup از برنامه ها در ویندوز 10 موبایل

بکاپ گرفتن یا به فارسی تهیه نسخه پشتیبان در One Drive برای کاربران ویندوز فونی جدید نیست ولی در ویندوز ۱۰ موبایل کنترل بیشتر بر روی پشتیبانی گیری Backup را به شما میدهد تا حرفه ای تر پشتیبان گیری کنید.

در کنار اینکه برنامه ریزی میکنید چندوقت یکبار نسخه پشتیبان تهیه کنید اکنون در ویندوز ۱۰ موبایل میتوانید تعیین کنید که از کدام برنامه ها بکاپ گرفته شود و این قابلیت از نسخه ۱۰۱۳۶ به ویندوز ۱۰ موبایل اضافه شده است. در عکس زیر میتوانید چیزی که جدید در ویندوز ۱۰ موبایل آمده است را با ویندوز فون ۸٫۱ کنونی هست را مقایسه کنید.

کنترل بیشتر بر روی پشتیبانی گیری Backup از برنامه ها در ویندوز 10 موبایل

کار بهمین راحتی است که لیست برنامه ها را بالا و پایین کنید و هر کدام را میخواهید انتخاب کنید. فقط کافیست دکمه جلو برنامه را خاموش و روشن کنید تا از آن پشتیبان گرفته شود یا خیر. مثلا شما میخواهید از برنامه Shazam خود نسخه پشتیبان داشته باشید تا آهنگ هایی که پیدا کرده اید را از دست ندهید ولی تنظیماتی که از یک برنامه عکاسی در گوشیتان انجام داده اید برایتان مهم نیست و لزومی ندارد نسخه پشتیبان گرفته شود.

این مسئله کوچک ولی خیلی کاربردی است و میتواند گاهی حجم بکاپ ما را خیلی کمتر کند و خیلی تنظیمات بی مورد را اصلا بکاپ نگیریم. برای بکاپ داشتن و برگرداندن بکاپ همچنان لازم است که به OneDrive وصل شوید و هنوز راهی نیست که بکاپ را بتوانید در گوشی خودتان بریزید و ذخیره کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept