کاشی های Tiles دوبرابر بزرگتر و البته زنده Live در صفحه اصلی ویندوزفون

خبر جدیدی که از ویندوزفون منتشر شده است وجود کاشی هایی دوبرابر بزرگتر از بزرگترین کاشی کنونی ویندوزفون است، البته از نظر ارتفاع. این خبر ابتدا در عکسی که سایت مایکروسافت در اکانت فیسبوک خود قرار داد مشاهده شد و مورد توجه قرار گرفت وسپس نیز در ویدیویی که نوکیا لهستان منتشر کرد در بین ویدیو مشاهده میشود که شخصیت داستان کاشی ویندوزفونی خود را بزرگتر از حد معمولی تبدیل میکند.

ابتدا عکسی را قرار میدهیم که مایکروسافت ان را در اکانت خود در فیسبوک منتشر کرده است. در این عکس شما میتوانید کاشی را مشاهده کنید که اندازه ان از لحاظ طولی برابر کاشی های بزرگ کنونی است ولی اندازه ان از لحاظ ارتفاع دوبرابر بزرگتر از انچیزی است که اکنون در ویندوزفون مشاهده میکنیم.

کاشی های Tiles دوبرابر بزرگتر و البته زنده Live در صفحه اصلی ویندوزفون

اکنون ویدیویی را برای شما قرار میدهیم که WPlovers ان را در فیسبوک منتشر کرده است و (ظاهرا) ویدیو از طرف سایت نوکیا (مایکروسافت) کشور لهستان ان را منتشر کرده است.

لینک دانلود ویدیو

این ویدیو مستقیما به این ویژگی اشاره نکرده است، بلکه در این ویدیو قصد معرفی محصولات جدید ویندوزفون همچون لومیا ۹۳۰ و لومیا ۶۳۰ و لومیا ۶۳۵ است و البته معرفی ویندوزفون ۸٫۱ نیز صورت میگیرد. در این ویدیو ابتدا نوکیا لومیا ۹۳۰ را با کیفیت عکاسی و سپس با شارژر وایرلس ان مشاهده میکنید، سپس اسپیکر های جدید مایکروسافت به نام MD – 12 و البته بهمراه گوشی لومیا ۶۳۰ دوسیم کارته، بعد از اینها به قسمت اصلی ویدیو میرسیم؛ جاییکه ویژگی شخصی سازی صفحه اصلی ویندوزفون مورد تبلیغ قرار میگیرد. در این قسمت ابتدا شخصیت ویدیو کمی کاشی ها را تغییر میدهد و سپس کاشی ظاهرا با شکل گربه سیاه را به اندازه ای دوبرابر کاشی های بزرگ کنونی و البته با شکل مربعی در می اورد، ویژگی که اکنون بر روی ویندوزفون ما وجود ندارد. در ادامه هم به ویژگی هایی همچون Word Flow و تقویم کامل ویندوزفون و… اشاره میشود و بصورتی کامل ویندوزفون را معرفی میکند.

البته باید مسائلی را در نظر داشت که هنوز این مسائل بصورت رسمی معرفی نشده اند و میتوانند فقط شایعه باشند. اما از طرفی منابعی که این ویژگی را معرفی کرده اند، منابع غیرمعتبری نیستند و نمیتوان این ویژگی را بطور کلی شایعه دانست. هنوز هیچ خبری از اینکه این ویژگی در اپدیت GDR1 ویندوزفون ۸٫۱ خواهد بود یا خیر و یا اینکه این ویژگی چه زمانی معرفی میشود در دست نیست و در صورت بدست اوردن اطلاعات دقیقتر و رسمی تر حتما در سایت قرار خواهند گرفت.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept