چگونه Apps Corner را بر روی ویندوزفون ۸٫۱ اپدیت اول GDR1 تنظیم کنیم

چگونه Apps Corner را بر روی ویندوزفون 8.1 اپدیت اول GDR1 تنظیم کنیم

Apps Corner چیست؟

Apps Corner ویژگی است که به ویندوزفون ۸٫۱ در اپدیت اول GDR1 اضافه شده است. این ویژگی به شما اجازه میدهد که یک صفحه شروع جداگانه درست کنید و برنامه ها و بازی هایی را که خودتان انتخاب میکنید را در ان قرار دهید و برای کاربرانی که به گوشی شما دسترسی دارند صرفا اجازه دسترسی به یک سری برنامه و بازی های خاصی را بدهید. این ویژگی بسیار کاربردی است زمانیکه میخواهید گوشی خود را به کسی بدهید ولی ان شخص به عکس ها و ویدیو ها و یا تماس و پیامک ها دسترسی نداشته باشد و از او مخفی بمانند. این ویژگی زمانیکه گوشی خود را به بچه ها میدهید و یا… میتواند بسیار برای شما کاربردی باشد. با اینکار در واقع شما یک یوزر جداگانه برای گوشی خود تعریف میکنید.

چگونه Apps Corner را فعال کنیم؟

چگونه Apps Corner را بر روی ویندوزفون 8.1 اپدیت اول GDR1 تنظیم کنیم

۱٫ به گزینه ” All Setting” بروید
۲٫ به انتهای صفحه بروید و گزینه Apps Corner را انتخاب کنید.
۳٫ گزینه Apps را بزنید تا برنامه هایی که میخواهید به انها دسترسی وجود داشته باشد را انتخاب کنید. سپس زمانیکه انتخاب برنامه هایتان تمام شد بر روی گزینه Done کلیک کنید۴٫ اگر گوشی شما قفل ندارد، ابتدا باید بر روی قسمت صفحه اصلی خود یک رمز بگذارید تا افرادی که قرار است به گوشی شما دسترسی داشته باشند، نتوانند به صفحه شما وارد شوند. پس بر روی گزینه Protect my phone with a password ضربه بزنید و یک رمز برای صفحه اصلی خود تعیین کنید.
۵٫ بعد از این دو گزینه Action Center و Setting را میتوانید فعال یا غیر فعال کنید. بر اساس اینکه میخواهید کاربر مورد نظر به این قسمت ها دسترسی داشته باشد یا خیر این گزینه ها را تغییر دهید.
۶٫ سپس بر روی گزینه advanced را بزنید و گزینه هایی که در ان هستند را بر حسب اینکه میخواهید کاربر مورد نظر بتوانند به انها دسترسی داشته باشند یا نه، خاموش یا روشن کنید. در این قسمت گزینه های: فعال بودن دکمه دوربین – دکمه جستجو – دکمه شروع صفحه اصلی – دکمه برگشت و Modify Tile است. بعد از تعیین این قسمت دکمه برگشت را بزنید.
۷٫ در پایان گزینه Launch را بزنید تا Apps Corner فعال شود.
۸٫ حال گوشی خودتان را به شخص دیگری بدهید. او فقط میتواند به برنامه ها و تنظیماتی که شما تعیین کرده اید دسترسی داشته باشد.

تمام شد. برای خارج شدن از Apps Corner صفحه را قفل کنید و بعد از زدن دکمه قفل یا پاور و قبل از باز کردن قفل صفحه، صفحه را به راست یا چپ(بر حسب زبان گوشیتان) بکشید. همچنین میتوانید Apps Corner را به صفحه اصلی خود پین کنید تا دسترسی بسیار سریعتری به این قسمت داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept