پشتیبانی از پرینتر در ویندوز ۱۰ برای گوشی با بیش از ۱۹۰۰ پرینتر مختلف

پشتیبانی از پرینتر در ویندوز 10 برای گوشی با بیش از 1900 پرینتر مختلف

یکی دیگر از حرکت های مایکروسافت برگذاری جلسه های ویدیویی کوتاهی است تا برخی ویژگی های ویندوز ۱۰ که معرفی میشوند را توضیح دهد و یا اینکه انها را در حرکتی کاربردی نمایش دهد و اکنون در یک ویدیو قابلیت پشتیبانی از بیش از ۱۹۰۰ پرینتر در ویندوز ۱۰ برای گوشی توسط Justin Hutchings توضیح داده میشود.

قابلیت پشتیبانی از پرنتر ها فقط در برنامه های Universal فعال خواهد بود و در برنامه هایی که فقط بر روی یک پلتفرم ویندوز قابل اجرا هستند کار نخواهد کرد و همچنین این لزوم را دارد که دکمه پرینت در برنامه قرار گرفته باشد. شاید جالب باشد بدانید که بیش از ۱۹۰۰ پرینتر در این نسخه پشتیبانی میشوند.

دانلود ویدیو

بیشتر نام های تجاری معروف پرینتر ها در این لیست هستند و با پایان سال ۲۰۱۵ نیز اضافه میشوند. پرینت گرفتن فقط با پرینتر هایی کار خواهد کرد که با وای فای کار میکنند و با اتصال USB کار نمیکند.

این قابلیتی است که الان معرفی شده و ممکن است در اینده کاملتر شود و قابلیت های بیشتری به ان اضافه شود، بهر حال میتوان گفت که برای شروع یک حرکت خیلی خوب است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept