پرچمدار جدید مایکروسافت لومیا ۹۵۰ (Cityman) را از نزدیک ببینید.

 

پرچمدار جدید مایکروسافت لومیا 950 (Cityman) را از نزدیک ببینید.

با اینکه این روزها تمامی طرفداران مایکروسافت و گوشی های ویندوزی همه منتظر پرچمداران این کمپانی هستند. اوایل امروز بود که از سوی یک شخص چینی تصاویری موسوم به لومیا ۹۵۰(Cityman)منتشر و بر بستر اینترنت قرار گرفت که این تصاویر زیاد واضح نبودند اکنون تصویر بهتری در اختیار ما قرار دارد که میتوان در یک نگاه به زیبایی این پرچمدار ردموندی پی برد با ما همراه باشید.

پرچمدار جدید مایکروسافت لومیا 950 (Cityman) را از نزدیک ببینید.

با توجه به عکس می توان به ظاهر زیبای این گوشی که شباهت زیادی به لومیا ۸۳۰ می باشد پی برد البته باید این نکته را در نظر داشت که شاید این طراحی نهایی پرمدار مایکروسافت موسوم Cityman نباشد خلاصه باید تا روز رونمایی از این گوشی منتظر بمتانیم تا ببینیم مایکروسافت چه میکند .با هم نگاهی بعه مشخصات لومیا ۹۵۰(Cityman) میاندازیم:

این گوشی در بدنه ای پلی کربناتی با رنگ سفید یا سیاه مات عرضه می شود و مشخصات آن شامل صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی OLED با رزولوشن WQHD یا ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰، پردازنده ی ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰، پشتیبانی از قابلیت Windows Hello، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین پیورویو ۲۰ مگاپیکسلی همراه با فلش LED سه تایی، کلید های کناری آلمینیومی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری قابل تعویض ۳۳۰۰ میلی آمپری، USB Type-C، و پشتیبانی از شارژ وایرلس Qi.

نظر شما در مورد تصاویر منتشر شده از لومیا ۹۵۰ یا همان Cityman چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept