ویندوز ۱۰ تابستان منتشر خواهد شد و نسخه دسکتاپ زودتر از نسخه گوشی

ویندوز 10 تابستان منتشر خواهد شد و نسخه دسکتاپ زودتر از نسخه گوشی ها

مایکروسافت یک جلسه نسبتا خودمونی را با تعداد محدودی از افراد رسانه ای و البته اشخاص مهم برگذار کرد که در این جلسه دو ساعته بیشتر از اینکه رسمی باشد یک جلسه خودمونی و گفت و گو و پرسش و پاسخ گونه بود.

در این جلسه مشخص شد که ویندوز ۱۰ تابستان منتشر خواهد شد و نسخه دسکتاپ زودتر از نسخه گوشی این سیستم عامل به بیرون منتشر خواهد شد. اینکه دقیقا کی نسخه دسکتاپ عرضه میشود و کی نسخه گوشی خبری داده نشد و اینکه نسخه گوشی چقدر دیرتر عرضه میشود هم بحثی نشد اما یک چیز مسلم گفته شد و اینکه چند هفته بعد از نسخه دسکتاپ نسخه رسمی ویندوز ۱۰ برای گوشی عرضه خواهد شد.

برای بسیاری از کاربرانی که بارها در سایت از ما سوال کرده اند برای تاکید میگویم هنوز نسخه رسمی ویندوز ۱۰ منتشر نشده است و این نسخه هایی که اکنون بر روی گوشی کاربران است نسخه های پیش نمایش و ازمایشی است و هر گونه مشکلی در این نسخه ها احتمالش وجود دارد. پس اگر نصب کردید و به مشکلی برخوردید تعجب نکنید. اگر نمیخواهید مشکلی داشته باشید پس صبر کنید تا نسخه رسمی منتشر شود و نسخه رسمی را دانلود و نصب کنید.

ویندوز 10 تابستان منتشر خواهد شد و نسخه دسکتاپ زودتر از نسخه گوشی ها

یکی از دلایلی که چرا باید نسخه دسکتاپ زودتر از نسخه گوشی منتشر شود خیلی مشخص است و ان اینست که کاربران نسخه دسکتاپ ویندوز بسیار بسیار بیشتر از کاربران ویندوز فونی هستند و خب یک سوال مهم مطرح میشود که اگر مایکروسافت قصد یکی کردن ویندوز ها را دارد پس چرا زمان انتشار انها را یکی نکرده است؟ مایکروسافت در این زمینه نتوانسته موفق باشد.

هم اکنون نسخه های پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی ها تحت عنوان پروژه Windows Insider عرضه میشود و کسانی که این برنامه را در گوشی خود قرار داده باشند و در ان ثبت نام کرده باشند میتوانند نسخه های پیش نمایش و ازمایشی را دریافت کنند و مایکروسافت خبر از این قضیه داد که این برنامه ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept