ویندوز ۱۰ برنامه گالری عکس جدید و universal خواهد داشت

ویندوز 10 برنامه گالری عکس جدید و universal خواهد داشت

مایکروسافت در کنفرانس خود از پشتیبانی ویندوز ۱۰ از برنامه گالری عکس جدید ی رونمایی کرد که مخصوص ویندوز ۱۰ است و البته که universal است یعنی تمام دستگاه های ویندوزی ان را خواهند داشت.

این برنامه گالری عکس هم عکس های داخل گوشی را نشان میدهد و هم عکس هایی که کاربر در اکانت One Drive خود ذخیره کرده است و البته که بصورت خودکار عکس های تکراری را نشان نمیدهد. این برنامه بصورت خودکار برخی قابلیت ها را هم بر ریو عکس ها پیاده میکند و کمی انها را ویرایش میکند که میتوانید ان را خاموش و یا روشن کنید از جمله میتوان به : از بین بردن رنگ قرمزی چشم و یا بالانس روشنایی و… نام برد.

این برنامه بصورت خودکار عکس های One drive را همگام میکند و بر روی گوشی نشان میدهد. همچینین بصورت خودکار بین عکس ها البوم هایی را بر اساس زمان و مکان و… میسازد و البته که میتوان بصورت دستی نیز البوم ساخت.

این برنامه برای اولی نسخه ویندوز ۱۰ که بصورت پیش نمایش می اید با Windows Insiders نیست ولی در اینده اضافه خواهد شد. همچنان با ما باشید تا اخبار جدیدتری از این کنفرانس و البته از ویندوز ۱۰ را برای شما قرار دهیم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept