ویندوز فون ۸٫۱ بر روی اغلب گوشی های ویندوز فون نصب شده است.

صفحات فیسبوک و توییتر ویندوزفون به مایکروسافت لومیا و لومیا تغییر نام پیدا کرد

اخرین اماری که شرکت AdDuplex از اکوسیستم ویندوز فون منتشر کرد در ان نشان داد که ویندوز فون ۸٫۱ که قبلا به ویندوز فون ۸ غلبه کرده بود اکنون سهم ۵۰٫۸% را داراست و این قضیه نشان میدهد که ویندوز فون ۸٫۱ بر روی اغلب گوشی های ویندوز فون نصب شده است.

ویندوز فون 8.1 بر روی اغلب گوشی های ویندوز فون نصب شده است (3)

امار جدید از برنامه AdDuplex’s SDK v.2 گرفته شده که بر روی ۵۰۰۵ دستگاه ویندوز فونی نصب شده است. لومیا ۵۲۰ هنوز بیشترین گوشی است که از ویندوز فون استفاده میکند که حدود ۲۶٫۳ درصد کل ویندوز فون ها را داراست.

ویندوز فون 8.1 بر روی اغلب گوشی های ویندوز فون نصب شده است (2)

لومیا ۶۳۰ در حال افزایش امار و نزدیک شدن به لومیا ۵۲۰ است. البته بعلاوه این امارها، AdDuplex امار جدیدی را نشان میدهد که در ان چهار سخت افزار منتشر نشده وجود دارد که این سیستم عامل روی انهاست. حال چه با نام نوکیا چه مایکروسافت این قضیه نشان میدهد که تحت برند مایکروسافت لومیا هستند:

  • Microsoft/Nokia RM-1069, RM-1070, RM-1071 یک گوشی با رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ و صفحه چهار اینچ است که جزو گوشی های ارزان قیمت است و بیشتر در اسیا دیده میشود.
  • Microsoft/Nokia RM-1072, RM-1075 گوشی میان رده ای با صفحه نمایش ۵ اینچ و ۷۲۰p که اغلب در فنلاند دیده میشود.
  • Nokia RM-1078 با رزولوشن ۴۸۰×۸۵۴ و سایز صفحه شناخته نشده و تحت اپراتور Sprint در US دیده میشود.
  • Microsoft/Nokia RM-1062, RM-1063, RM-1064, RM-1065 فبلت جدید با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی که در فنلاند و اسیا و US دیده شده است. ولی اگر شما بدنبال گوشی پرچمدار جدیدی هستید باید شما را ناامید کنم چون صفحه نمایش این گوشی ۷۲۰p است که ان را به نوعی دنباله رو ۱۳۲۰ میکند و نه لومیا ۱۵۲۰٫

دقت داشته باشید که این امارهای کامل و جامع نیست و از جامعه اماری محدودی همانطور که گفته شد ۵۰۰۵ نفری گرفته شده است در صورتی که اکنون ۵ میلیون دستگاه لومیا داریم و در ابعاد بزرگتر امار ها شاید متفاوت باشند در مورد تعداد مدل گوشی ها.

منبع: AdDuplex

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept