ویدیو معرفی مرورگر Microsoft Edge و برخی قابلیت ها

Microsoft Edge نام رسمی مرورگر اسپارتان Spartan ویندوز 10

مایکروسافت ویدیویی را منتشر کرد که در ان مرورگر جدید ویندوز ۱۰ Microsoft Edge را معرفی کرده و ویژگی هایش را نشان میدهد، مرورگری که جدیدا نام نهایی ان معرفی شده است و نام داخلی ان مرورگر اسپارتان بود.

این ویدیو ویژگی های مختلف و قابلیت های گوناگون این مرورگر را نشان میدهد که از جمله همگام شدن باکورتانا – صفحه جدید و طراحی جدید و زیبا و قابلیت های دیگر که مختص این مرورگر باشند را نشان میدهد. و اما ویدیو معرفی مرورگر Microsoft Edge و برخی قابلیت هایش:

دانلود ویدیو

صفحه رسمی مایکروسافت اینترنت اکسپلورر علاوه بر قرار دادن این ویدیو در مطلبی جدید همچنین اضافه کرد:

“Microsoft Edge اینده استراتژی مرورگر ماست، و بر همین اساس ما در حال ارشیو کردن وب اینترنت اکسپلورر IE هستیم تا به صفحه و خانه جدید خود را نامی جدید برویم.”

همچنین این سایت مطرح کرد که تمامی اخبار و اطلاعات در مورد این مرورگر در کنفرانسی که در ۵-۶ می برگذار خواهد شد منتشر میگردد.

منبع: بلاگ اینترنت اکسپلورر

3 نظرات
  1. رهگذر کاربر می گوید

    با هزار بدبختی پیش نمایش ویندوز ۱۰ رو برای پی سی دانلود کردم بعد نصب شد ری استارت شد و باز همون وین ۷ هست بدون کوچکترین تغییری یعنی نزدیک ۲ گیگ کجا رفت؟؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      اینجا تخصصی در مورد گوشیِ دوست عزیز

      1. رهگذر کاربر می گوید

        الان این ویدئو برای موبایله؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept