ویدیو انباکس لومیا ۸۳۰ و لومیا ۹۳۰ طلایی Gold

ویدیو انباکس لومیا 830 و لومیا 930 طلایی Gold

اوایل امسال بود که مایکروسافت از گوشی های لومیا ۸۳۰ طلایی و لومیا ۹۳۰ طلایی صحبت کرد و انها را برای بازارهای خاصی در اسیا و اروپا و… عرضه کرد. این مدل گوشی ها با نسخه اصلی هیچ تفاوتی نداشتند و دقیقا همان سخت افزار و نرم افزار را دارند ولی تفات در ظاهر است و جایی که قاب اطراف این گوشی ها بهمراه نام محصول به صورت طلایی و از جنس طلا هستند.

قبلا خبر هایی از لومیا ۸۳۰ و لومیا ۹۳۰ Gold در سایت قرار داده بودیم ولی اگر کمی دقت کرده باشین انها سیاه بودند و در این مطلب قصد نمایش مدل سفید و طلایی انها را به شما داریم. پس بیایید به ویدیو آنباکس لومیا ۸۳۰ و لومیا ۹۳۰ طلایی Gold و البته عکس هایی که در ادامه قرار گرفته نگاه کنیم تا بیشتر با این دو گوشی اشنا شویم.

دانلود ویدیو

در سخت افزار گوشی ها هیچ چیزی تغییر نکرده است، لومیا ۹۳۰ طلایی یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۳۲ گیگابایت حافظه و ۲ گیگ RAM با پردازنده ۲٫۲ گیگاهرتزی دارد و لومیا ۸۳۰ طلایی نیز همچون قبل ۱ گیگابایت RAM و پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی با دوربین ۱۰ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۵ اینچی دارد.

در کنار و پشت جعبه نیز نام “مدل خاص Special Edition” نوشته شده است. دقیقا همان لوازم جانبی نیز در جعبه های این گوشی هاست همانطور که در انباکس لومیا ۸۳۰ و انباکس لومیا ۹۳۰ دیدیم. مدل های سفید و طلایی این دو گوشی سفید شیشه ای هستند در صورتی که نسخه سیاه لومیا ۹۳۰ سیاه مات بود و این باعث میشود گوشی کمتر درخشان باشد.

انتخاب سخت ایست که بین این دو بخواهیم بگوییم سفید طلایی یا سیاه طلایی؟ به عکس های زیر نگاه کنید و ببینید که شما کدامیک را انتخاب میکنید؟

ویدیو انباکس لومیا 830 و لومیا 930 طلایی Gold (6) ویدیو انباکس لومیا 830 و لومیا 930 طلایی Gold (5) ویدیو انباکس لومیا 830 و لومیا 930 طلایی Gold (4) ویدیو انباکس لومیا 830 و لومیا 930 طلایی Gold (2)

1 نظر
  1. علی کاربر می گوید

    من که دو هفته است یه لومیا ۹۳۰ مشکی خریدم حیف که پول نداشتم وگرنه میخواستم سفید طلایی بگیرم

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept