ویدیو انباکس نوکیا لومیا ۷۳۵ / ۷۳۰

ویدیو انباکس نوکیا لومیا 735 / 730

نوکیا لومیا ۷۳۵ یکی از گوشی های میان رده مایکروسافت است که با دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی اش یک گوشی مناسب برای عکس های سلفی و علاقه مندان به عکس های سلفی است. البته اکنون مایکروسافت گوشی های دیگری نیز با دوربین جلو ۵ مگاپیکسل عرضه کرده است. در این مطلب قصد داریم تا ویدیو انباکس نوکیا لومیا ۷۳۵ را با هم ببینیم تا محتوا و البته باز کردن جعبه این گوشی را از ابتدا تجربه ای کرده باشیم.

مشخصات لومیا ۷۳۵ ان را یک گوشی مناسب میان رده میسازد. ایا هنوز تفاوت لومیا ۷۳۰ با لومیا ۷۳۵ را نمیدانید؟ خب میتوانید این بررسی را بخوانید. بررسی تخصصی این گوشی نیز در سایت قرار دارد تا کامل با لومیا ۷۳۵ اشنا شوید. عکس هایی از این گوشی زیبا را هم ببینید و سپس که تصمیم خرید گشوی را داشتید بیایید ویدیو unbox لومیا ۷۳۵ را با هم ببینیم:

دانلود ویدیو

لومیا ۷۳۵ یک گوشی ۴٫۷ اینچی با رم ۱ گیگابایت و همچنین با دوربین عقبی ۶٫۷ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۵ مگایپکسل، پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون ۴۰۰ – MSM8926 – با قدرت ۱٫۲GHz چهارهسته ای و ظرفیت باتری ۲۲۲۰ میلی امپر که یکگوشی مناسب و خوب را برای شما به ارمغان می اورد. نظر شما درباره لومیا ۷۳۵ چیست؟

 

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept