نیما و مینیون پارتی دو بازی جدید ایرانی برای ویندوزفون در راه است

نیما و مینیون پارتی دو بازی جدید ایرانی توسط شرکت “گروه طراحان سفید” در دست تولید هستند. البته این بازی ها برای دیگر پلتفرم ها نیز تولید میشوند اما میتوان گفت این شاید اولین بار است که یک برنامه رسمی و جدید در کنار ای او اس و اندروید نسخه ویندوزفونی خود را نیز دارا خواهد بود و این یک پیشرفت عالی و خوب از این لحاظ است.

 

بازی نیما ویندوزفوننیما و مینیون پارتی دو بازی جدید ایرانی برای ویندوزفون در راه است

پروانه ساخت بازی رایانه ای «نیما»، از محصولات شرکت طراحان سفید در حوزه تلفن همراه، صادر شد. به گزارش سایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی «نیما» با تهیه کنندگی و نویسندگی صادق جبلی، پروانه ساخت دریافت نمود. هم اکنون این بازی در استودیو موبایل طراحان سفید، واقع در مشهد مقدس در حال ساخت است. داستان بازی نیما با محوریت «کسب روزی حلال»، «تغذیه و سبک زندگی سالم» و با پیروی از «سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در موضوع افزایش جمعیت» نگارش یافته است.

«نیما» مخصوص تلفن همراه با سیستم عامل های Android، iOS و Windows Phone و در سبک Action/Runner در حال ساخت است و سبک داستانی بازی طنز می باشد. از امکانات بازی «نیما» می توان به گیم پلی روان و جذاب، نوآوری های گرافیکی، امکان بازی کردن آنلاین، امکان ویرایش شخصیت ها و ابزار ها را می توان نام برد. طبق اخبار منتشره از شرکت طراحان سفید، زمان انتشار عمومی این بازی ابتدای پاییز ۱۳۹۳ عنوان شده است.

توضیحات بازی نیما از سایت تخصصی این بازی:

نیما و مینیون پارتی دو بازی جدید ایرانی برای ویندوزفون در راه است

در دسترس و بروز: بازی در تمامی پلتفرم های محبوب موبایل (Android, iOS, Windows Phone) منتشر خواهد شد و در بازه های زمانی مشخص، بسته های بروز رسانی با موضوعات جذاب و باور نکردنی منتشر می شود. همچنین سرویس اختصاصی شبکه کاربران لذت بازی کردن و رقابت با دوستان را چند برابر می کند!

نیما و مینیون پارتی دو بازی جدید ایرانی برای ویندوزفون در راه است

نواوری های گرافیکی: ما در تیم طراحی و ساخت بازی تمام تلاش مان را انجام می دهیم تا بهترین گرافیک کارتونی ممکن را برای شما به ارمغان بیاوریم. از تمامی تکنولوژی های روز استفاده می کنیم تا این بازی قابلیت رقابت با بازی های برتر جهان در حوزه موبایل را داشته باشد. از دیگر تلاش ها ما قابلیت اجرا در تمامی گوشی ها با هر سخت افزاری است.

یک بازی گسترده و جذاب: داستان های طنز، ماموریت های جذاب، شخصیت های با نمک، تنوع بسیار زیاد انواع روش های بازی، آپگرید ها و قدرت های جالب و حس رقابت در مسابقات هفتگی و ماهیانه! همه چیز عالی به نظر می رسد!  ما در طراحی بازی «نیما» سعی کرده ایم تا محیطی ساده، روان و هیجان انگیز را برای شما بسازیم.

مسابقات انلاین: هر هفته، هر ماه و هر فصل در مسابقه های آنلاین بازی کنید! مسابقه های مهیج هفتگی با موضوعات متفاوت و جذاب به همراه رقابتی مهیج میان بازیکان ها و صد البته جایزه های ویژه.  همچنین مسابقات ماهیانه و فصلی برای آنها که به دنبال چالشی بزرگتر و جایزه ای گرانبها ترند!

نیما و مینیون پارتی دو بازی جدید ایرانی برای ویندوزفون در راه است

کاراکتر اختصاصی من: می توانید «نیمای خودتان» را داشته باشید!  تغییر لباس، ویژگی های ظاهری، کفش و کیف و… این امکان را به شما می دهد تا شخصیت نیما را با سلیقه خودتان بسازید!  قدرت های ویژه نیما در برخی از همین تغییرات فعال می شوند و می توانید با توجه به سبک بازی آنها را انتحاب کنید.

 

بازی مینیون پارتی ویندوزفوننیما و مینیون پارتی دو بازی جدید ایرانی برای ویندوزفون در راه است

بازی موبایل «مینیون پارتی» داستان شیطنت های شخصیت های محبوب مینیون ها (برگرفته از انیمیشن من نفرت انگیز) در دنیای موسیقی فارسی است.

نیما و مینیون پارتی دو بازی جدید ایرانی برای ویندوزفون در راه است

در این پروژه سعی شده است با طراحی محیطی جذاب و شاد و همچنین طراحی شخصیت های مینیونی جدید و طنز، بازی زیبایی برای مخاطبین موبایل فارسی تولید گردد. گیم پلی بازی بسیار ساده و روان طراحی شده و کاربران می توانند به سرعت به آن مسلط شوند و برای ساعت ها سرگرمی محبوبشان را داشته باشند.

استفاده از موسیقی های شاد و جذاب ایرانی، شخصی سازی های متنوع در محیط بازی، شخصیت ها متنوع، مسابقات آنلاین و… از دیگر ویژگی های «مینیون پارتی!» هستند. این بازی به زودی از طریق مارکت ها معتبر داخلی بر روی سیستم عامل اندروید به رایگان عرضه خواهد شد و برنامه عرضه برای سیستم عامل های دیگر نیز متعاقبا اعلام می گردد.

منبع: نیما و مینیون پارتی!

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept