نگاهی کوتاه به ویندوز ۱۰ موبایل نسخه ۱۰۲۴۰ Emulator + ویدیو

نگاهی کوتاه به ویندوز 10 موبایل نسخه 10240 Emulator + ویدیو

مایکروسافت قبل از اینکه نسخه اصلی ویندوز ۱۰ موبایل را منتشر کند، نسخه های پیش نمایش و ازمایشی از آن را منتشر میکند تا کاربرانی که میخواهند آن را ازمایش کنند و با آن کار کنند. حال قبل از نسخه آزمایشی نسخه ای داریم که بر روی شبیه ساز قرار میگیرد و آن نسخه شبیه ساز یا Emulator نام دارد.

اکنون نسخه ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰ موبایل بر روی شبیه ساز قرار گرفته است و میتوان با آن کار کرد این نسخه هنوز برای عموم منتشر نشده است و در ازمایش بر روی شبیه ساز است. میتوانید شبیه ساز نسخه ۱۰۲۴۰ را از این لینک دانلود کنید. اسکرین شات هایی از این نسخه را در زیر مشاهده میکنید:

کار با ویندوز 10 موبایل نسخه 10240 نسخه Emulator + اسکرین شات کار با ویندوز 10 موبایل نسخه 10240 نسخه Emulator + اسکرین شات کار با ویندوز 10 موبایل نسخه 10240 نسخه Emulator + اسکرین شات

خب چه چیزهایی در این نسخه جدید است؟ موضوع جدیدی در این نسخه مشاهده نمیشود ولی سیستم عامل روان تر و بهتر با انیمیشن های زیباست. ویدیو کار با این نسخه در شبیه ساز را در زیر میتوانید مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept