نوکیا تولید دوباره گوشی را انکار کرد

شایعه امکان اخراج 1،000 نفر از کارکنان نوکیا فنلاند توسط مایکروسافت

نوکیا یک خبر رسمی را منتشر کرد مبنی بر اینکه گفته های انلاین و شایعات بر این اساس که این شرکت فنلاندی دوباره به دنیای گوشی های هوشمند باز میگردد و گوشی های هوشمند خواهد فروخت را انکار کرد. این قضیه به یک مطلب در یک سایت چینی است که جمعه مطلبی را به نقل قول است نوکیا در همان کشور بیان کرده بود. شایعه گفته بود که نوکیا در یکی از شرکت های چینی گوشی های اندرویدی خواهد ساخت.

این خبر انقدر در اینترنت پخش شده و بزرگ شده بود که نوکیا تصمیم گرفت تا یک اطلاع رسانی رسمی را در یکشنبه منتشر کرد و خبر ان شرکت چینی را انکار کرد و تکذیب دانست.

“نوکیا گزارش هایی دریافت که اخبار هایی منتشر شده اند مبنی بر اینکه شرکت با همکاری یک شرکت چینی میخواهد به تولید و ساخت گوشی های همراه بپردازد. این گزارش ها دروغ و غلط هستند، و ان را به اشتباه به نظرات یکی از مدیر های شبکه نوکیا ربط میدادند.

نوکیا در حال حاضر هیچ نقشه ای برای تولید یا فروش گوشی های هوشمند ندارد.”

نوکیا شاید این خبر را رد کرده باشد که در یک شرکت چینی قصد ندارد دست به تولید یا فروش گوشی بزند ولی در جمله خودش نیز از جمله هم اکنون صحبت کرد و برای همیشه ان را نفی نکرد و همچینین این اواخر شایعاتی مبنی به ورود به دنیای گوشی همراه در سال ۲۰۱۶ وجود دارد.

منبع: نوکیا

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept