نوکیا برنامه نقشه آفلاین HERE را با میلیون ها تغییر اپدیت کرد

نوکیا برای نقشه های HERE برای ویندوز فون اپدیت منتشر کرد

هر چند این روز ها نوکیا در فکر فروش بخش نقشه خود HERE است ولی این شرکت هنوز هم برای این برنامه خود اپدیت ها را منتشر میکند و برنامه نقشه HERE اپدیت خوبی را دریافت کرد. نوکیا یک اپدیت بزرگ برای نقشه های آفلاین خود در ویندوز فون و دو پلتفرم دیگر منتشر کرد.

نوکیا نوشت:

“همچون همیشه، میلیون ها تغییر و پیشرفت در سرتاسر جهان در حال رخ دادن است، در هر گوشه ای از هر کشور جهان، که بسیار فراوان و جزئی هستند اگر بخواهیم انها را جداگانه فهرست بندی کنیم. به فهرست برنامه بروید و گزینه “دانلود نقشه ها Download maps” را بزنید تا دقیقترین و بروز ترین نقشه ها را برای هر جایی که مشخص کنید را دریافت کنید.”

برنامه نقشه آفلاین HERE با میلیون ها تغییر اپدیت شد و اکنون میتواند دقیق تر و حرفه ای تر همچون همیشه نقشه ها را در اختیار شما قرار دهد. برای دریافت اپدیت کافیست به برنامه “نقشه ها Maps” بروید و با رفتن به “تنظیمات Setting” گزینه “بررسی به روز رسانی ها Check For Update” را بزنید تا اپدیت نقشه هایتان را دریافت کنید.

2 نظرات
  1. حسن کاربر می گوید

    با سلام و احترام
    آیا برای Login شدن به Map روشی خاصی وجود دارد؟
    با هر روشی که بنده انجام دادم نشد.
    من ای میلی به Map زدم لیست کشورهایی که قابلیت رهیابی دارند فرستاد ایران نبود ولی گفته که به زودی به لیست اضافه می شود. می خواستم بدونم علت عدم login به همین دلیل است یا نه؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      اصلا هیچ نیازی به لاگین نیست و کشور ایران هم توش موجوده

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept