نوتیفیکیشن ها را یکی یکی در Action Center ویندوز ۱۰ برای گوشی ببرید

نوتیفیکیشن ها را یکی یکی در Action Center ببرید در ویندوز 10 برای گوشی

یکی دیگر از تغییرات کوچک که میتوان در نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی دید که در ویندوز ۱۰ تغییر کرده است مربوط به نوتیفیکیشن و Action Center است. در ویندوز فون ۸٫۱ شما فقط میتوانید تمام نوتیفیکیشن های یک برنامه را با هم ببرید و هنگامی که انگشت خو درا میکشیدید تمام نوتیفیکشن های ان میرفت.

مثلا وقتی یکی از نوتیفیکیشن های ایمیل outlook را میبرید تمام ایمیل ها میرفتند. اما در ویندوز ۱۰ برای گوشی با سوایپ کردن یکی از نوتیفیکیشن ها فقط همان میرود و دیگر همه با هم نمیروند ئ در واقع میتوانید نوتیفیکیشن ها را یکی یکی در Action Center ویندوز ۱۰ برای گوشی ببرید.

خب حال اگر بخواهیم تمام نوتیفیکیشن ها یک برنامه مشابه را با هم ببریم باید چیکار کنیم؟ شاید جواب شما حرکت با دو انگشت است ولی در اینجا جوابگو نیست. راه دیگری وجود دارد که میتوانید اینکار را انجام دهید و ان هم اینست که برای فرستادن همه کافیست نام برنامه که در بالای نوتیفیکیشن هاست را به یک طرف بکشید. اینگونه همه نوتیفیکیشن های مربوط به ان برنامه بیرون میروند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept