نسخه ۱۰۰۵۱ پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی فایل های افیس را باز نمیکند

قرار دادن پس زمینه بصورت تمام صفحه بر روی صفحه شروع در ویندوز 10

اگر شما اپدیت جدید پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی یعنی نسخه نسخه ۱۰۰۵۱ را دانلود کرده اید، یک ارور کوچک در این نسخه وجود دارد و ان هم اینست که فایل های افیس را نمیتواند باز کند. اگر شما هنوز دانلود نکرده اید و میخواهید ان را بر روی لومیا خود امتحان کنید به این قضیه دقت کنید.

مایکروسافت لیستی از ارور هایی که ممکن است در این نسخه دریافت کنید را در بلاگ خود منتشر کرده که در مطالب بعدی ان را منتشر میکنیم. اینجا در این مورد میگوید که:

“برنامه Office Hub از این نسخه برداشته شده است. بنابراین شما نمیتوانید فایل های Word, Excel, PowerPoint یا OneNote را در این نسخه باز کنید. نسخه پیش نمایش برنامه Universal افیس در هفته های بعدی قابل دسترسی خواهد بود.”

بنابراین اگر شما از فایل های افیس بر روی لومیا خود زیاد استفاده میکنید و یا با فایل هایی که بالا گفته شد در گوشی خود کار میکنید بشدت توصیه میکنیم این نسخه را اصلا دانلود نکنید. همانطور که مایکروسافت بیان کرد در حال کار بر روی نسخه ای از برنامه افیس است که بر روی تمام دستگاه های ویندوز یکسان و بخوبی عمل کند.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept