نسخه جدید Lumia Cinemagraph برای ویندوز فون با پسوند Beta اماده دانلود است

نسخه جدید Lumia Cinemagraph برای ویندوز فون با پسوند Beta اماده دانلود است

همین چند وقت پیش بود که مایکروسافت خبر از اپدیت برنامه Cinemagraph و تغییر محل اپلود عکس های ان در وان درایو داد. اکنون این اپدیت موجود است. این اپدیت برنامه تحت عنوان Lumia Cinemagraph Beta در استور قرار گرفته است. فعلا با جستجو نمیتوانید ان را پیدا کنید و با لینک مستقیم فقط میتوانید به ان دسترسی داشته باشید.

مهمترین تغییر در این نسخه محل ذخیره عکس ها و روش ذخیره انهاست.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/072dd8b1-4fd9-4f88-a022-791dbad1be0a?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

مایکروسافت می گوید:

” اکنون Lumia Cinemagraph عکس ها را مستقیما با روش های جدید اپلود میکند و به اشتراک میگذارد. در نتیجه لازم نیست شما هیچ کار اضافه ای انجام دهید و یا اینکه اکانت خاصی بسازید و درکل تغییری را ایجاد کنید و همه چیز در همان حالت عادی گذشته در ویندوز فون انجام میشود.”

عکس های به اشتراک گذارده شده که جدیدا ارسال شده اند در پوشه ای به نام Shared Cinemagraphs folder در گوش شما موجود هستند. توجه داشته باشید که عکس های به اشتراک گذاشته شده بصورت انلاین در برنامه قابل مشاهده نیستند. اگر شما میخواهید عکس هایی که قبلا به اشتراک گذاشته بودید را ببینید از برنامه Lumia Cinemagraph بدون پسوند بتا که در استور ویندوز فون هنوز موجود است استفاده کنید.

دقت داشته باشید که برنامه Lumia Cinemagraph Beta اکنون فقط در انگلیس قابل دسترس است.”

این مطلب نشان میدهد که از این به بعد عکس ها خیلی راحت تر و بدون نیاز به اکانت نوکیا ذخیره و اشتراک گذاری خواهند شد.

برای کسانی که قبلا از Lumia Cinemagraph استفاده نکرده اند، این برنامه عکس هایی شبیه GIF میسازد که توسط دوربین گوشی گرفته شده اند و متحرک هستند. این مدل عکاسی برای زمان هایی که میخواهید لحظات کوتاه را ذخیره کنید بسیار عالی هستند و مسئله خاص در این عکس ها متحرک بودن که میتوان گفت فیلم های بسیار کوتاه مدت هستند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept