موتور های نئون لومیا به فروش میرسند، خاطرات زیبای لومیا

موتور های نئون لومیا به فروش میرسند، خاطرات زیبای لومیا

شما هم تبلیغات لومیا را که با موتور های زیبای نئونی هست مشاهده کرده اید؟ اگرانها را ندیده بودید، از این موتور ها در تبلیغات دوربین عکسبرداری گوشی های لومیا استفاده میشد. یادش بخیر! اولین تبلیغ گوشی لومیا ۹۲۵ خودم رو که در کل اینترنت دیدم با همین موتور ها بود و خیلی شگفت انگیز بودند…

در این ویدیو های تبلیغاتی این موتور ها با سوارکاران حرفه ای شان در شب در جاده ها حرکت میکنند و موتور های بسیار زیبای نئونی انها در رنگ های مختلف را میبینید که لحظات خیلی شاد را بوجود می اورند، حال اینجا جایی است که دوربین عکاسی لومیا وسط می اید و قابلیت عکس برداری فوق العاده خود را به رخ همه میکشد و در شب عکس های بسیار زیبایی را تهیه میکند. ایا شما هم یادتان می اید؟ بیایید کمی هم یاد تبلیغات زیبای لومیا کنیم:

دانلود ویدیو

شرکتی که این موتور ها یا همان اسکوتر ها را ساخته بود انها را برای چندسال نگه داشته بود و اکنون انها را برای فروش گذاشته است. نام خاصی بر روی این موتور ها نیست، نام انها “موتور های نئونی مخصوص مایکروسافت” است که با قیمت ۵۰۰ دلار بفروش میرسند.

البته تصور نکنید که این موتور ها را میخرید و در کل شهر رانندگی میکنید. این موتور ها فقط برای چند دقیقه عکاسی اداری طراحی شده اند و برای رانندگی نیستند، همانطور که کاملا پیداست با نئون حاشیه بندی شده و بدنه کاملا شفافی دارند و داخل انها کاملا پیداست. شما هم یادی از انها دارید؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept