مقایسه اندازه و سایز نوکیا لومیا ۱۵۲۰ با ایفون ۶ Plus

مقایسه اندازه و سایز نوکیا لومیا 1520 با ایفون 6 Plus

اگر شما چیزی در اینباره نشنیده اید، ایفون ۶ پلاس بهمراه ایفون ۶ معرفی شد. طرفداران ویندوزفون این سوال برایشان پیش می اید که مقایسه این دو فبلت یعنی فبلت ویندوزفونی بهمراه فبلت نوکیای ویندوزفونی چگونه خواهد بود؟ هفته بعد چنین مقایسه ای را قرار میدهیم. اما اکنون نگاهی به مقایسه اندازه این دو گوشی میاندازیم.

هر دو گوشی لومیا ۱۵۲۰ و ایفون ۶ پلاس را در مقابل هم قرار میدهیم تا مقایسه ها هم از لحاظ تئوری و هم از لحاظ عملی ملاحظه شوند.

اندازه نوکیا لومیا ۱۵۲۰ – ۶٫۴۱ x 3.36 x 0.34 inches (162.8 x 85.4 x 8.7 mm) است.

اندازه ایفون ۶ پلاس ۶٫۲۲ x 3.06 x 0.28 inches (158.1 x 77.8 x 7.1 mm)

مقایسه اندازه و سایز نوکیا لومیا 1520 با ایفون 6

سنگینی و لاغری هر دو گوشی تقریبا یکسان است. این در مورد پهنای گوشی هاست که شما میتوانید تفاوت را احساس کنید. ایفون ۶ پلاس دارای پهنای کمتری است و بنظر میرسد راحتتر در دست قرار بگیرد ولی دقت داشته باشید که لومیا ۱۵۲۰ دارای صفحه نمایش ۶ اینچ اما ایفون ۶ دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ است.

اگر چه ایفون ۶ میتواند بهتر در داخل دست قرار بگیرد اما قرار گیری دکمه های ان میتواند کمی اذیت کننده باشد. دکمه پاور یا همان قفل گوشی در ارتفاع بالایی قرار گرفته است که با یک دست نمیتوان ان را لمس کرد اما در لومیا ۱۵۲۰ دکمه قفل صفحه یا همان پاور تقریبا در وسط واقع شده و لمس ان بسیار راحتتر است.

از دیگر ویژگی های این گوشی ها جنس انهاست. فلز در برابر پلاستیک. البته نمیتوان گفت که فلز در برابر پلاستیک برتری دارد و بطور متقابل پلاستیک برابر فلز. اما اینکه یک گوشی فلزی در دستان شما باشد حس خوب و جذابتری نسبت به یک گوشی پلاستیکی را به شما خواهد داد.

مقایسه اندازه و سایز نوکیا لومیا 1520 با ایفون 6

نظر شما در مورد این دو فبلت چیست؟طرفدار فبلت ها هستید؟ ایفون ۶ پلاس در برابر لومیا ۱۵۲۰…

1 نظر
  1. سینا کاربر می گوید

    من لومیا ۱۵۲۰ دارم مشکی رنگ و خیلی هم ازش راضی هم منو تو هیچ کاری لنگ نذاشته البته آیفون ۶پلاس هم بسیار خوب هست بخصوص با سیستم عامل عالی آی او اس. ولی در کل من دلیلی نمیبینم که ۱۵۲۰ رو رها کنم تا ۶ پلاس بگیرم.
    با تشکر

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept