مصاحبه ای با طراح گوشی های مایکروسافت Peter Griffith

مصاحبه ای با Peter Griffith طراح گوشی های مایکروسافت

Peter Griffith مسئول طراحی گوشی های مایکروسافت در صفحه جدید Lumia Conversations که قبلا Nokia Conversations در مورد طراحی گوشی ها مطلبی منتشر کرد و مورد مصاحبه قرار گرفت.

Griffith در سال ۲۰۰۵ به نوکیا پیوسته بود و زمانیکه نوکیا توسط مایکروسافت خریداری شد به مایکروسافت مهاجرت کرد. این شخص قبلا در مورد گوشی های لومیا در نوکیا کار میکرد، حال در مورد اینکه تیم ویندوز فون چگونه با دستگاه های کارامدتر تحت نظر مایکروسافت هستند گفت:

“ما چند وقتی است که با هم یکی شده ایم. البته فراموش نکنید که ما سال هاست بر روی ویندوز فون کار میکردیم. اکنون همه ما یک شرکت شده ایم. ما اکنون میتوانیم راه های جدید و قابل توجهی را بسازیم. اگر بر روی کسی که از گوشی استفاده میکند تمرکز کنیم، ما احتیاج داریم که تمام چیز ها را بیاریم و کنار هم داشته باشیم. بدست اوردن تمام قسمت های مختلف یک ارگان از مهمترین مسائل است.”

تمام مصاحبه بسیار جالب است. Griffith نه تنها در مورد مایکروسافت و لومیا صحبت میکند بلکه در مورد قهوه – طراحی – پوشیدنی ها و حتی در مورد اینکه تیم طراحی چگونه مشخصات، جزئیات و بر روی جمعیت شناسی نیز کار میکنند تا یک گوشی را طراحی کنند.

” تهیه یک قهوه خیلی ساده است، در اصل در اصل و اساس ساخت ان در طی سالها تغییر نکرده است. اگر چه گوشی موبایل بعنوان یک محیط سریعا تغییرپذیر محسوب میشود زمانی که ما تغییرات ان را از ده سال پیش نگاه میکنیم. البته بدون درنظر گرفتن اینها برخی موارد نیز ثابت هستند، استفاده از مواد برای ساخت گوشی و یا در کنار هم قرار دادن قطعات مختلف برای اینکه یک فرم نهایی و کامل برای استفاده ساخته شود. اینها مسائلی هستند که برای مردم مهم هستند.

میتوانید تمام محاصبه کامل با این طراح را در سایت گفتگوی لومیا بخوانید.

منبع: Lumia Conversations

 

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept