محصولات جدید لومیا نام نوکیا را نخواهند داشت، خداحافظ نوکیا:(

http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2014/06/microkia.png

طبق راهنمای تجاری مایکروسافت که از طریق منتشر کننده اخبار معروف evLeaks ما تغییراتی زیادی را بر روی محصولات لومیا انتظار داریم از جمله برداشتن نام نوکیا از روی این محصول در آینده ای نزدیک، بجای آن ۱۸ ماهی که در قرارداد به صورت رسمی ذکر شده بود.

بر اساس این عکس و نوشته هایش: “مایکروسافت تنها زمانی نام نوکیا را جایگزین خواهد کرد که مایکروسافت یک محصول جدید را به فروشگاه عرضه کند”
حال سوال اساسی اینجاست که چه زمانی این اتفاق میوفتد؟ خب طبیعتا این اتفاق برای لومیا ۹۳۰ نمیوفتد اما احتمالا این تغییر بر روی محصولات بعدی همچون Nokia McLaren اتفاق بیوفتد.

مایروسافت میتواند از نام برند محصولات موجود تا ۱۸ ماه دیگر و تا ۱۰ سال دیگر برای گوشی های همراه نوکیا استفاده کند، اما در برخی نقاط فروشگاه نوکیا به محصولات مایکروسافت تغییر خواهند کرد.
در بازاریابی دیگر نمیخواهند از برند نوکیا استفاده کنند و بجای آن از برند مایکروسافت بهره ببرند اما نکته جالب توجه آن است که تمامی محصولات باید آهنگ زنگ نوکیا را داشته باشند، با این حال شما ممکن است نام تجاری دیگری را ببینید اما با زنگ خوردن گوشی یاد نوکیا خواهید افتاد.

 

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept