مایکروسافت لومیا نام جدید اکانت ویندوز فون در توییتر و فیسبوک شد

مایکروسافت لومیا نام جدید اکانت ویندوز فون در توییتر و فیسبوک شد

مایکروسافت در جمعه ۷ نوامبر رسما نام اکانت های فیسبوک و توییتر را به نام جدید مایکروسافت لومیا تغییر میدهد و این قسمتی از تغییر نام و حذف نام نوکیا از محصولات ویندوز فون و دیگر محصولات است که مایکروسافت بتدریج در حال انجام دادن انهاست. پس مایکروسافت لومیا نام جدید اکانت ویندوز فون در توییتر و فیسبوک شد.

مایکروسافت در ماه اکتبر بود که این خبر را داد که میخواهد نام اکانت های شبکه های اجتماعی خودش را از ویندوزفون به مایکروسافت لومیا تغییر بدهد، ولی اکنون در نوامبر اولین باری است که تاریخی دقیق ارائه داده برای انجام این کار. البته فعلا فقط تغییر نام صفحات را خواهیم داشت و دیگر هیچ چیز.

این تغییرات بخشی از تغییراتی است که مایکروسافت بعد از خرید نوکیا انجام داد و نقشه خود را اعلام کرد که میخواهد تمرکزش بر روی گوشی های هوشمند لومیا باشد. اینکار همچنین نشان میدهد که مایکروسافت میخواهد ویندوزفون را از روی تمامی محصولات بردارد و در اینده بجای کلمه ویندوزفون ما صرفا سیستم عامل ویندوز را داشته باشیم که بر روی هر سه پلتفرم تبلت و کامپیوتر و گوشی ها خواهند بود.

منبع: ویندوزفون در توییترویندوزفون در فیسبوک

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept