مایکروسافت نسخه رسمی Lumia Cinemagraph برای ویندوز فون را منتشر کرد

نسخه جدید Lumia Cinemagraph برای ویندوز فون با پسوند Beta اماده دانلود است

مایکروسافت به نسخه ازمایشی برنامه عکاسی Lumia Cinemagraph خود خاتمه داد و تمام ویژگی های برنامه را به نسخه رسمی Lumia Cinemagraph برای ویندوز فون تبدیل کرد.

اگر شما از این برنامه و کارایی ان خبر نداشتید بدانید که برنامه Lumia Cinemagraph به شما پیشنهاد تهیه عکس هایی شبیه عکس های GIF را میدهد. مایکروسافت این برنامه را در ماه نوامبر منتشر کرد و راهی بود برای اینکه عکس هایی همچون ویدیو های کم حجم را برای هم به اشتراک بگذارید. مایکروسافت در بلاگ رسمی خودش این مطلب را نوشت:

” روش جدید اشتراک گذاری عکس های Cinemagraph ظاهرا برای همه کاربران به خوبی کار میکند. بعلاوه بسیاری از شما کاربران این قضیه را مطرح کرده بودین که کاش تمام این ویژگی ها به برنامه اصلی دوربین گشوی بیاید. این چیزی است که ما میخواهیم در اینده انجام دهیم.”

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/14e35bdc-bfec-46ef-ba89-6ed30cd2023b?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

مایکروسافت این خبر را نیز منتشر کرد که نسخه ازمایشی و بتا برنامه Lumia Cinemagraph دیگر اپدیتی را دریافت نخواهد کرد و بزودی از استور ویندوز فون حذف خواهد شد. کاربران این برنامه میتوانند به نسخه اصلی این برنامه که چند روز پیش منتشر شده است بروند و از ان لذت ببرند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept