مایکروسافت اپدیت لومیا Cyan را برای دولوپر های بیشتر منتشر کرد

مایکروسافت اپدیت لومیا Cyan را برای 100 دستگاه و اپراتور مختلف منتشر کرد

این قضیه که افرادی که بر روی گوشی خود از نسخه دولوپر ویندوزفون استفاده میکنند و اپدیت لومیا Cyan را دریافت کرده اند هر روز در حال پیشرفت و بیشتر شدن است. در طول ۲۴ ساعت گذشته تعداد بسیاری از کاربران ویندوزفون اخباری از انتشار لومیا Cyan برای گوشی ویندوزفون تحت دولوپر خودشان بودند که اپدیت را دریافت کردند.

از استرالیا تا ایرلند و کشور های دیگر و از گوشی لومیا ۱۰۲۰ گرفته تا گوشی های لومیا ۹۲۰ و ۶۲۵ و بقیه گوشی ها که اپدیت را دریافت کرده اند.

همین هفته پیش بود که خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه ۱۰۰ گوشی مختلف ویندوزفونی و اپراتور های مختلف اپدیت لومیا Cyanرا دریافت کردند و همین دیروز بود که مایکروسافت اپدیت را برای تعداد بسیار زیادی از افرادی که نسخه دولوپر دارند اپدیت لومیا cyan را منتشر کرد.

خبر رسمی از اینکه برای کدام یک از دارندگان گوشی ها این اپدیت منتشر شده موجود نیست و راحت ترین کار اینست که خودتان وجود اپدیت را بررسی کنید. با رفتن به قسمت تنظیمات و قسمت اپدیت و بروز رسانی تلفن.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept