مایکروسافت اتفاقی گوشی های لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL را لو داد

بررسی تخصصی مایکروسافت لومیا 535 Microsoft Lumia

مایکروسافت در صفحه رسمی سایت خودش اتفاقی دو گوشی جدید که احتمالا قرار است در کنفرانس ۲ مارس ان را معرفی کند را لو داد که انها دو گوشی مایکروسافت لومیا ۶۴۰ و مایکروسافت لومیا ۶۴۰ XL هستند.

مایکروسافت اتفاقی گوشی های لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL را لو داد. این لو رفتن همزمان با شایعاتی است که میگویند مایکروسافت قرار است در کنفرانس MWC یا همان Mobile World Congress گوشی های میان رده ای را معرفی و رونمایی کند. بر اساس مشخصاتی که لو رفته اند احتمالا این گوشی یعنی لومیا ۶۴۰ از صفحه نمایش ۵ اینچی و پردازنده اسنپ دراگون ۴۰۰ با رم ۱ گیگابایت و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره میبرد. بر اساس گفته ها این گوشی از دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۱ مگاپیکسلی بهره مند خواهد بود.

اما در مورد لومیا ۶۴۰ XL بر اساس نامش بنظر میرسد که این گوشی ۶ اینچی خواهد بود و جایگزین گوشی لومیا ۱۳۲۰ است، لومیایی که با نام بین المللی لومیا ۱۳۳۰ عرضه خواهد شد. مشخصات این دستگاه نیز بر اساس شایعاتی که قبلا لو رفته بود با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و ۷۲۰p با اسنپدراگون ۴۰۰ با قدرت ۱٫۲ GHz، دوربین ۱۴ مگاپیکسلی عقب و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و البته ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ mAH خواهد بود.

کنفرانس مایکروسافت که برگذار شود تمام اخبار و اطلاعات ان به شما خواهد رسید، بنابراین ویندوز ارنا را دنبال کنید و با ما همراه باشید. اکنون در مورد لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL چه فکری میکنید؟ دوگوشی متفاوت خواهند بود؟ یا گوشی هایی مشابه با تفاوتی جزئی؟

منبع: صفحه کش شده مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept