لومیا ۵۳۵ اپدیت جدید سیستم عامل و فریموری دریافت کرد ظاهرا برای رفع مشکل لمس صفحه نمایش

لومیا 535 اپدیت جدید سیستم عامل و فریموری دریافت کرد ظاهرا برای رفع مشکل لمس صفحه نمایش

همانطور که چند روز پیش مایکروسافت قول داده بود اکنون اپدیتی را برای لومیا ۵۳۵ منتشر کرد. این اپدیت برای رفع مشکل لمس صفحه نمایش این گوشی است که توسط برخی کاربران از زمانیکه این گوشی عرضه شد گزارش داده بودند.

دانلودو نصب این اپدیت هم فریمور و هم نسخه سیستم عامل ویندوز فون ۸٫۱ را به نسخه های جدیدتری ارتقا میدهد. نسخه های ارتقا یافته اینها هستند:

  • OS سیستم عامل : ۱۴۲۳۴ (۸٫۱۰٫۱۴۲۳۴٫۳۷۵)
  • Firmware فریمور : ۱۵۰۵۳ (۰۲۰۶۰٫۰۰۰۰۰٫۱۵۰۵۳٫۲۴۰۰x)

اکنون فقط برخی کشور های جهان این اپدیت را دریافت کرده اند و به همین ترتیب فقط برخی گوشی های لومیا ۵۳۵ که رام این کشور ها را داشته باشند میتوانند ان را دانلود کنند. کشور هایی از جمله هند و تایوان و ایران و uk و… این اپدیت را دریافت کرده اند در حالی که برخی کشور ها هنوز بر روی نسخه قبلی هستند. اکنون فقط ۵۰ درصد گوشی ها اپدیت را دریافت کرده اند.

کشور های دیگر اپدیت را بزودی دریافت خواهند کرد. شما میتوانید صفحه مخصوص اپدیت لومیا را در سایت رسمی مایکروسافت مشاهده کنید.

اما مهمترین مسئله این است که این اپدیت را با اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ یا همان gdr2 اشتباه نگیرید. این اپدیت بخشی از اپدیت اول ویندوز فون ۸۱ است و بهیچوجه اپدیت دوم نیست.

خوشبختانه این اپدیت میتواند مشکل خیلی از کاربران لومیا ۵۳۵ را حل کند تا دیگر مشکلی با این گوشی نداشته باشند. شما نیز اگر لومیا ۵۳۵ دارید گوشی خودتان را اپدیت کنید و مشکل را حل کنید. اگر اپدیت را نصب کردید به ما نیز بگویید که اپدیت مشکل شما را حل کرده است یا نه.

برای اینکه وجود اپدیت را بررسی کنید و گوشیتان را اپدیت کنید مسیر زیر را بروید:

  • تنظیمات Setting
  • بروزرسانی تلفن Phone Update
  • بررسی وجود اپدیت Chek For Update
3 نظرات
  1. محمد کاربر می گوید

    سلام آقا علی
    من دیشب برای لومیا ۵۳۵ برادرم آپدیتی دریافت کردم و بعد از اون آپدیت سیم کارت دومش از کار افتاد. یعنی سوکت سیمکارت دوم ، هیچ نوع سیم کارتی را شناسایی نمیکنه. لطفا اگه چیزی هست راهنمایی کنید. با تشکر و آرزوی موفقیت

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      وقتی سیم توی گوشی میذارین, گوشی رو خاموش روشن کنید

  2. ali کاربر می گوید

    بهتر که نشد بدتر هم شد با آپدیت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept