لومیا ۱۵۲۰ اپدیت لومیا ساین Cyan را دریافت کردند هنگ کنگ – ایتالیا و خاور میانه

Lumia_1520_Windows_Phone_81_Screen لومیا 1520- ویندوزفون 8.1

تقریبا هفته پیش بود که اپدیت لومیا Cyan برای کاربران گوشی های لومیا ۱۵۲۰ تقریبا بصورت جهانی منتشر شد. برای این میگوییم جهانی، چون بسیاری از کشور های دنیا این اپدیت را دریافت کرده بودند. اکنون نیز تعدادی از کشور های دیگر اپدیت را گرفته اند.

از دیروز لومیا ۱۵۲۰ هایی وجود داشتند که گرفتن اپدیت لومیا ساین را اعلام میکردند و امروز نیز این خبر بصورت رسمی در سایت نوکیا در قسمت اپدیت Cyan قرار گرفت. اگر شما نیز ۱۵۲۰ دارید توصیه میکنیم حتما گوشی خود را از جهت وجود اپدیت بررسی کنید!

لومیا ۱۵۲۰ های زیر اکنون اپدیت ساین Lumia Cyan را دریافت کردند(علاوه بر لیست قبلی)

افریقا: افریقای جنوبی

اسیا و اقیانویسه: استرالیا – هنگ کنگ – سنگاپور – ویتنام

اروپا: برزیل

خاور میانه: بحرین – کویت – عمان – قطر – عربستان سعودی – امارات متحده عربی – یمن

ویندوزفون ۸٫۱ نسخه پیشنمایش برای دولوپر Preview for Developer هنوز ساین Cyan را نگرفته اند

ممکن است خیلی از شما ها نسخه دولوپر ویندوزفون استفاده کرده باشید و اکنون در اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ باشید اما هنوز اپدیت ساین را دریافت نکرده اید. بعبارت دیگر اپدیت برای گوشی شما و رام گوشی تان منتشر شده است ولی وقتی اپدیت را بررسی میکنید اپدیتی برای گوشی شما نیامده است. این مشکل همان مشکلی است که در مورد ان مطلبی برای دانگرید ویندوزفون قرار دادیم. شما دو راه پیش رو دارید: یا اینکه گوشی خود را دانگرید کنید و اپدیت را بصورت رسمی دانلود کنید و زمانیکه اپدیت ها را کامل دریافت کردید، سپس گوشی خود را دوباره به عنوان دولوپر اپدیت کنید. یا اینکه صبر کنید تا مایکروسافت مشکل انتشار اپدیت ساین را برای نسخه دولوپر حل کند.

دو انتخاب دارید. انتخاب بین صبر کردن و یا صبر نکردن. که توصیه ما به شما این است که صبر نکنید:)

مطالب زیر میتواند برای شما مفید باشد:

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept