لومیا ۱۰۲۰ و لومیا ۹۲۵ رام های اروپایی لومیا Denim را دریافت کردند

لومیا ۱۰۲۰ و لومیا ۹۲۵ رام های اروپایی لومیا Denim را دریافت کردند. مایکروسافت نیز این خبر را تایید کرد که شروع کرده است تا اپدیت لومیا Denim را برای گوشی های لومیا ۹۲۵ و لومیا ۱۰۲۰ که رام هایی با کشور های اروپایی دارند منتشر کند.

nokia-lumia-925-نوکیا لومیا 925

به گفته مایکروسافت در اینجا یک لیست از برخی از ویژگی های آپدیت دنیم برای لومیا ۱۰۲۰ و لومیا ۹۲۵ که با خودش بهمراه دارد بدین ترتیب است :

کورتانا، دستیار صوتی مایکروسافت، در حال حاضر درانگلستان و چین و چند کشور دیگر در دسترس  است. ویژگی های جدید برای کورتانا شامل بهبود زبان طبیعی، ادغام مخصوص خودرو برای تماس با استفاده از بلوتوث، یادآوری چرت زدن، و بهبود تقویم. کورتانا حتی می کند خودش را جای شخصیت  دیگری جا بزند بنا به درخواست شما.

سازماندهی و مدیریت بیشتر روی صفحه نمایش شروع خود ، انتقال برنامه های گروه ای به یک پوشه در صفحه شروع، تغییر نام پوشه، و تنظیم مجدد کاشی در داخل پوشه برای شخصی سازی بیشتر .

بهبود صفحه نمایش و آب و هوای بینگ و یا اطلاعات بینگ در مورد بهداشت و تناسب اندام، علاوه بر زمان و تاریخ، اطلاعیه ها، و داده های برنامه.

بهبود های اضافی در ثبات و عملکرد گوشی ، بهتر شدن عملکرد باتری، اضافه شدن مدیریت اطلاعیه ها، بهبود در اتصال WiFi، پشتیبانی از VPN ، ادغام چند پیام و فرستادن آن به عنوان یک پیام ، سفارشی سازی در آلارم گوشی ، فروشگاه کاشی های زنده ( تنها در ایالات متحده)، و امکانات دیگر.

 

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept