عکس های منتشر شده لومیا ۸۳۰ قبل از معرفی رسمی باتری قابل جابه جایی را نشان میدهد

عکس های منتشر شده قبل ار معرفی رسمی لومیا 830 باتری قابل جابه جایی را نشان میدهد

اماده اید که یک عکس واضح از لومیا ۸۳۰ ببینید؟ سایت WPDang عکس های منتشر شده لومیا ۸۳۰ جدید ویندوزفونی را قبل از معرفی رسمی این گوشی لو داد. مشتاق این هستیم که کنفرانس برلین شروع شود و از این گوشی رونمایی شود اما اکنون قبل از معرفی میتوانید عکس هایی از این گوشی را مشاهده کنید.

همانطور که انتظار میرفت لومیا ۸۳۰ مدل همتای خود لومیا ۸۲۰ ساخت سال ۲۰۱۲ را دنبال میکند. شما میتوانید طراحی یک گوشی پرچمدار را در یک اسمارتفون مقرون به صرفه ببینید. صفحه نمایش ۵ اینچی HD بهمراه یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی PureView تنها بخشی از شخصاتی است که ما را هیجان زده میکند. این گوشی احتمال قوی یک گوشی بسیار باریک خواهد بود که قابلیت PureView را بهمراه دارد.

عکس های منتشر شده قبل ار معرفی رسمی لومیا 830 باتری قابل جابه جایی را نشان میدهد

عکس های این سایت برخلاف عکس های قبلی خیلی صاف و واضح است و لومیا ۸۳۰ بخوبی پیداست. اینگونه که پیداست این گوشی در عقب میتواند در قابل جداشدنی را داشته باشد و همچنین باتری ان جابه جا میشود. در منبع میتوانید عکس های بیشتری از این گوشی را مشاهده کنید.

عکس های منتشر شده قبل ار معرفی رسمی لومیا 830 باتری قابل جابه جایی را نشان میدهد (1) عکس های منتشر شده قبل ار معرفی رسمی لومیا 830 باتری قابل جابه جایی را نشان میدهد (3)

منبع: WPDang

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept