عکسبرداری با HDR های مختلف در ویندوز فون با ۴Blend HDR

عکسبرداری با HDR های مختلف در ویندوز فون با 4Blend HDR

عکسبرداری یکی از زمینه هایی است که در ویندوز فون خیلی به ان اهمیت داده شده و بواسطه دوربین های فوق العاده و قوی در گوشی های لومیا همیشه متنوع ترین ها و بهترین ها در ویندوز فون بوده و هستند. حال با برنامه ۴Blend HDR میتوانید عکسبرداری با HDR های مختلف در ویندوز فون را تجربه کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/38317c29-16af-4013-b3fc-250cbc129ea6?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

این برنامه عکاسی ویندوز فون به این گونه نیست که عکسی که تهیه شده را ویرایش کنید، برنامه را که اجرا کنید دوربین گوشی فعال میشود و در سمت چپ افکت های مختلف وجود دارند که میتوانید از بین انها انتخاب کنید. ابتدا افکت مورد نظر خود را انتخاب میکنید و سپس عکس میگیرید و یک عکس خارق العاده را خلق میکنید.

قابلیت تنظیمات دستی دوربین نیز در برنامه هست تا انها را از دست ندهید، افکت ها را قبل از عکس گرفتن پیاده کنید و سپس عکس بگیرید. این برنامه با داشتن الگوریتم های مختلف HDR جایزه نیز برده است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/4eda0e06-07f0-4468-9342-d3054026a9c5?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

در اولین اجرا برنامه همه کارها و قسمت های برنامه براحتی اموزش داده میشود و قسمت به قسمت همه چیز مشخص میشود. برنامه فقط ۱۰ مگابایت حجم دارد و کاملا نیز رایگان است.

2 نظرات
  1. arwp کاربر می گوید

    من نمیدونم چرا بخش نظرات این سایت اینقدر خلوته؟ سایت به این خوبی و فعالی! من که واقعا لذت میبرم. دست شما درد نکنه خیلی هم عالی:)

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      برخی مطالب بیش از حد نظر دارند ولی خب عموم مطالب هم….
      دیگه به کاربرا بستگی داره و دیدشون
      خیلی ممنون از لطفتون

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept