طرح کانسپت ایرانی برای ویندوز موبایل ۱۰

مایکروسافت ویندوز 10 نسخه گوشی را در 21 ژانویه معرفی خواهد کرد

به معرفی ویندوز ۱۰ نزدیک و نزدیک تر میشویم. و به رویداد کنفرانس ۲۱ ژانویه یعنی همان چهارشنبه یکم بهمن خیلی زندیکتر. همه ما بی صبرانه منتظر معرفی خبرهای جدید از ویندوز فون یا ویندوز موبایل و یا ویندوز ۱۰ برای گوشی ها هستیم. ببینیم مایکروسافت برای نسخه جدید سیستم عامل خود چه تصمیمی گرفته و چه ویژگی هایی را میخواهد معرفی کند؟

همین تب و تاب کاربران ویندوز فونی باعث میشود تا دست به طراحی بزنند و طراحی های مختلفی را بیرون بدهند. ما عکس هایی از ویندوز ۱۰ احتمالی دیدیم. اما اکنونیک طرح کانسپت کامل برای ویندوز موبایل ۱۰ بصورت SDK داریم. طرحی که بسیار مدرن و جدید است و البته جالبی اینجاست که این طرح ایرانی است. ویدیو این طرح را میتوانید در زیر ببینید:

دانلود ویدیو

همانطور که دیدید این طرح ساده نیست. بلکه بهب بیانی ساده این طراح ایرانی کاملا ویندوز را تغییر داده و ان را کاملا مدرنیته کرده است و شاید تنها ویژگی از ویندوزفون همان کاشی بودن انست! از ویژگی هایی که این طراج اضافه کرد صفحه قفل بسیار پر محتواست. نوتیفیکشین سنتر جالب که بنظر شخصی من طرح جالبی بود .همچین میتوانید قابلیت چند صفحه بود ویندوز. استفاده کردن کامل از اطراف که با کشیدن هر طرف گوشی میتوانید قابلیتی جدید را فعال کنید.

البته این همه ویژگی جدید در یک نسخه سیستم عامل واقعا فوق العاده زیاد و زیبا و شگفت انگیز و البته که گیج کننده است و شما هم شاید مثل من بعد از اتمام ویدیو با خود بگویید: چند ویژگی جدید داشت این طرح؟

1 نظر
  1. محمد رستمی کاربر می گوید

    It’s AWESOME

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept