طرح های مفهومی Concept از ویندوز ۱۰ برای گوشی توسط طرفداران

طرح های مفهومی Concept از ویندوز 10 برای گوشی توسط طرفداران

کاربران ویندوز فون طرح های مفهومی از ویندوز فون ۱۰ یا همان طرح های پیشنهادی که دوست دارند در اینده بر روی ویندوز فون نمیایش داده شوند را ساخته اند و انها را منتشر کرده اند. این طرح ها صرفا توسط کاربران ساخته شده و هیچ سندیتی ندارد ولی دیدن انها نیز خالی از لطف نیست. البته که خوب است بدانیم برخی نرم افزارهای کنونی مایکروسافت بر اساس همین طرح های مفهومی یا concept ساخته شده اند.

طرح های مفهومی Concept از ویندوز 10 برای گوشی توسط طرفداران (8) طرح های مفهومی Concept از ویندوز 10 برای گوشی توسط طرفداران (7) طرح های مفهومی Concept از ویندوز 10 برای گوشی توسط طرفداران (6)

همانطور که در عکس های پایین میبینید طرح ها در مورد صفحه شروع ویندوز فون هستند که بر پایه همان اصول قبلی ولی با ویژگی های بهتر و البته که کاملتر و بسیار زیباتر ساخته شده اند. صفحه قفل جدید که در ان کنترل موسیقی در حال پخش قرار دارد، نوتیفیکیشن سنتری که از پایین باز میشود و بسیار جالب است چون اگر چنین اتفاقی بیوفتد هم جدید است و هم البته که اسانتر است چون اشخاصی که گوش یشش اینچی دارند وقاعا پایین کشیدن نوتیفیکیشن سنتر با یک دست کاری سخت است.

طرح های مفهومی Concept از ویندوز 10 برای گوشی توسط طرفداران (5) طرح های مفهومی Concept از ویندوز 10 برای گوشی توسط طرفداران (4) طرح های مفهومی Concept از ویندوز 10 برای گوشی توسط طرفداران (3) طرح های مفهومی Concept از ویندوز 10 برای گوشی توسط طرفداران (2)

علاوه بر اینها میتوان طرح های استور ویندوز فون و البته که موزیک پلیر را نیز دید که جالبتر نیز شده اند. باز هم این نکته را مطرح میکنم که این طرح ها صرفا زاده تخیلات کاربران هستند و اصلا رسمی نیستند. فقط به انها به چشم یک خبر نگاه کنید. ولی اگر ویندوز ۱۰ چنین تغییراتی پیدا کند واقعا فوق العاده خواهد شد و البته که در کنار ان مایکروسافت کمبود های مایکروسافت را نیز کم کند.

5 نظرات
  1. sohrab08 کاربر می گوید

    نه زیبا نیست

  2. محمد کاربر می گوید

    همه چیزش خوبه جز نوتیفیشنش

  3. علی اکبری کاربر می گوید

    دوستان قابلیت های خاصی نیستند ولی ایده های جالبی اند

  4. علی کاربر می گوید

    سلام
    نمیدونید که برای چه گوشی هایی قراره ویندوز۱۰ بیاد؟!
    گوشی من لومیا۶۳۰ دوسیم هست…

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      برای همه گوشی ها میاد
      همه گوشی های ویندوز فون

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept