شایعه: نسخه پیش نمایش ویندوزفون Threshold اوایل سال ۲۰۱۵ منتشر میشود

گوشی HTC One m8 ویندوزفونی

در شایعه جدیدی از Mary Jo Foley از سایت ZDNet این قضیه منتشر شده که نسخه پیش نمایش “Threshold” نسخه بعدی ویندوز، ممکن است اوایل سال ۲۰۱۵ برای ویندوز، و همچنین بر روی ویندوزفون ها و برخی تبلت ها مثل سرفیس ۲ منتشر شود.

Foley که مقاله خود را بر اساس یک منبع نام برده نشده نوشته است، ادعا میکند که ARM نسخه Threshold حدودا در ماه های January یا February در سال ۲۰۱۵ اماده خواهد شد و چند ماه بعد اولین نسخه پیش نمایش ان با نسخه سیستم عامل x86 توسط مایکروسافت در دسترس قرار میگیرد و البته نسخه پیش نمایش ویندوزفون Threshold. شایعه است که شرکت در تاریخ ۳۰ سپتامبر کنفرانسی برگذار خواهد کرد که در ان برخی ویژگی های Threshold را معرفی میکند، که ممکن است زمانی که بصورت جهانی عرضه شود نام Windows 9 را بگیرد و این اتفاق انتظار میرود در تاریخی در حدود بهار سال ۲۰۱۵ رخ دهد.

Foley میگوید که هنگامی که مایکروسافت Threshold را در فصل بهار منتشر کرد بصورت ماهانه میخواهد اپدیت هایی برای بهتر شدن و کاملتر شدن و رفع باگ ها برای ان منتشر کند، نسبت به نسخه های قبل که حدود ۶ ماه تا یکسال برای انتشار اپدیت باید صبر میکردیم. بر اساس این تئوری مایکروسافت انتشار ویندوز ۱۰ را فقط با برخی اپدیت های Threshold منتشر خواهد کرد.

در گذشته اخباری که از Foley منتشر میشد خیلی واقعی بودند. باید بدانید که تمام اینها شایعه ای بیش نیست ممکن است واقعی باشند اما رسمی نیستند و هر لحظه امکان دروغی بودن انها وجود دارد. ایا مایکروسافت در اینده با اپدیت های عظیم شش ماهه یا سالانه ویندوز را متحول خواهد کرد؟

منبع: ZDNet

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept