شایعه: نام نوکیا از محصولات لومیا حذف خواهد شد و ‘Phone’ نیز از ویندوزفون

شایعه نام نوکیا از محصولات لومیا حذف خواهد شد و 'Phone' نیز از ویندوزفون

زمانیکه مایکروسافت بخش موبایل نوکیا را خریداری کرد ان را با نام حقوقی لومیا بدست اورد و نه با نام نوکیا که بعنوان شرکتی جداگانه وجود داشت. بدین ترتیب این تصور که مایکروسافت در نهایت نام نوکیا را از محصولات بر خواهد داشت کمی تعجب اور است بخاطر اینکه انها مجبور هستند که اینکار را انجام دهند.

حذف نام نوکیا از گوشی های لومیا مایکروسافت

با توجه به منبع خبری نام نوکیا از محصولات لومیا حذف خواهد شد و این اتفاق بسیار زودتر از ان چیزی که تصور میکنید صورت گرفته است و ان را بر روی گوشی های لومیا ۸۳۰ و لومیا ۷۳۰ میتوان بصورت جزئی مشاهده کرد. این بدین معناست که این گوشی ها اخرین لومیا هایی هستند که نام نوکیا را خواهند داشت. البته ظاهرا مایکروسافت در برنامه ریزی خود تا سال ۲۰۱۵ گوشی جدیدی را منتشر نخواهد کرد تا اینکه سیستم عامل جدید ویندوزفون ۹ با نام threshold منتشر شود.

حذف کلمه “phone” از نام سیستم عامل Windows Phone

شایعه نام نوکیا از محصولات لومیا حذف خواهد شد و 'Phone' نیز از ویندوزفون

در منابع دیگر شایعاتی بر این مبناست که مایکروسافت کلمه Phone را از نام سیستم عامل خود حذف خواهد کرد و این بدین معناست چیزی که اکنون ما با نام ویندوزفون میشناسیم در سال ۲۰۱۵ وجود نخواهد داشت و تنها کلمه ویندوز را خواهیم دید. همانطور که در مورد اچ تی سی گوشی با این نام معرفی شد:”HTC One for Windows”.

البته این تغییر نام ممکن است کمی عجیب بنظر برسد چون ویندوزی که ما بر روی سیستم کامپیوتر شخصی خود داریم و یا بر روی تبلت های ویندوزی تفاوت زیادی با سیستم عامل ویندوزفون دارند و یکی شدن نام انها کمی گمراه کننده است. البته ممکن است در ایند سیستم عامل ویندوزفون با ویندوز مشابه شوند و تقریبا هر دو کاملا یکسان گردند. در این صورت دو سیستم عامل ویندوز یکی نسخه دسکتاپ و دیگری نسخه موبایل یعنی ویندوز نسخه موبایل خواهیم داشته که میتوانید برای خریداران این مفهوم را تلقی کند که میتوانید تجربه ای از ویندوز را بر روی گوشی خود داشته باشید.

فاز نهایی کردن برداشتن نام نوکیا و البته تغییر نام ویندوزفون هنوز بصورت رسمی شروع نشده است و بصورت تجاری نیز چنین چیزی منتشر نشده است. اما شواهد نشان از شروع این روند دارد همانطور که در تبلیغات اچ تی سی ویندوزفونی وان دیدیم. البته نشانه دیگر بر روی پشت لومیا ۸۳۰ در زیر قاب است که شما میتوانید نام Microsoft Mobile را بجای نام Nokia مشاهده کنید.(در عکس بالا)

در نهایت با ورود به بهار سال ۲۰۱۵ خریداران و یا کاربران مایکروسافت با تغییرات زیادی مواجه خواهند شد که شاید همه چیز یکی شود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept