راه حلی برای اپدیت GDR1 ویندوزفون ۸٫۱ برای دستگاه های HTC

مایکروسافت راه حلی برای اپدیت GDR1 ویندوزفون 8.1 برای دستگاه های HTC پیدا کرد

از دیروز انتشار اپدیت GDR1 ویندوزفون ۸٫۱ برای کاربرانی که نسخه دولوپر Preview for developer شروع شد و ویژگی های جدیدی همچون Live Folders و… اضافه شد که همه انها را در این سایت مورد بررسی قرار دادیم.

متاسفانه کاربرانی ویندوزفونی که گوشی اچ تی سی HTC مدل های ۸X و ۸S منتظر حل شدن مشکل خود بودند که اپدیت برایشان منتشر نمیشد. مایکروسافت طی جواب رسمی که داده است این وضعیت کاربران HTC را کمی واضح تر کرده و راه حلی برای اپدیت GDR1 ویندوزفون ۸٫۱ داد تا از این ابهام کمی خارج شوند.

” ما انتشار اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ را برای کاربران HTC 8X و ۸S که از نسخه پیشنمایش برای دولوپر استفاده میکنند را متوقف کرد. مایکروسافت و HTC ایده ای برای رفع این مشکل پیدا کردند و در حال کار کدن برای رفع این مشکل هستند و هنگامی که این مشکل را برطرف کردند اپدیت را منتشر کردند.”

هنوز مشخص نیست که مشکل برای قسمت فریموری گوشی باشد و یا اینکه یک مشکل خاص بر روی اپدیت سیستم عامل وجود داشته باشد. مایکروسافت گفت که انها در حال کار کردن با شرکت HTC هستند تا این مشکل را برطرف کنند، و احتمالا در اپدیت بعدی این مشکل دیگر وجود نخواهد داشت. معمولا هر دوهفته یک اپدیتی برای نسخه دولوپر منتشر میشود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept