دانلود بازی شگفت انگیز Dragons Adventure ویندوزفون، بازی ماجراجوی اژدها ها از شرکت DreamWorks

دانلود بازی شگفت انگیز Dragons Adventure بازی ماجراجوی اژدها ها از شرکت DreamWorks

بازی دنیای اژدها ها یک بازی زیبای ویندوزفون است که بر مبنای انیمیشن Dragon 2 ساخته شده است. DreamWorks Dragons Adventure یک بازی جدید است که به شما اجازه میدهد تا با گرافیک زیبا و انیمیشن های جالب بطور واقعی خودتان را در دنیای اژها ها ببینید. این بازی برای لومیا ۲۵۲۰ نیز موجود است.

هدف بازی اینست که اژدهای خود را هدایت کنید، از تله هایی که برای اژدها موجود است فرار کنید و دنیا را جستجو کنید. در بازی چند مکان مختلف و گوناگون نیز برای بازی وجود دارد البته ماموریت های منحصربفرد و زیبایی نیز باید انجام دهید. شرایط آب و هوایی مختلف، موجودات مختلف و… بازی را جذابتر میکند و آن را از یکنواختی خارج میسازد. چه شرایط دیگری میخواهید تا کمی وقت خود را برای بازی بگذرانید؟

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/8d5c0663-9af4-42b4-a2e5-1719d90a21eb?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

این بازی جالب و سرگرم کننده و ما به شما آن را پیشنهاد میکنیم اگر چه شما طرفدار انیمیشن آن نباشید!متاسفانه این بازی از رم های ۵۱۲ مگابایت پشتیبانی نمیکند و نیازمند رم ۱ گیگابایت میباشد. البته اگرچه با گوشی های سطح بالا نیز برخی مسائل مربوط به عملکرد را داراست و گاهی برای اجرا شدن نیاز به زمان زیاد بارگذاری را دارد. این بازی یک تجربه زیباست و امیدواریم که با آپدیت ها بازی هر چه بهتر و روان تر شود.

✔ لینک دانلود بازی DreamWorks Dragons Adventure از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۳۰۲ مگابایت

✔ لینک دانلود بازی DreamWorks Dragons Adventure از استور برای لومیا ۲۵۲۰

2 نظرات
  1. میلاد صحرایی کاربر می گوید

    اقا یه مشکل این پسره رو میخوای برداری میگه باید انگاری وارد بشی / اکانت میخواد ؟ میشه یه توضیحی بدید

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      متاسفانه این بازی رو شخصا انجام ندادم دوست عزیز:(

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept