دانلود برنامه قفل صفحه Live Lock Screen ویندوزفون با پشتیبانی از رم ۵۱۲ مگابایت

دانلود برنامه قفل صفحه Live Lock Screen ویندوزفون با پشتیبانی از رم 512 مگابایت

برنامه قفل صفحه Live Lock Screen ویندوزفون بالاخره منتشر شد. کاربران ویندوزفون ۸٫۱ اکنون میتوانند برنامه قفل صفحه Live Lock Screen ویندوزفون نسخه ازمایشی را دانلود کنند و صفحه قفل خود را متحول کنند.

توضیحی که در مورد برنامه در استور اورده شده:

” ایا میخواهید واقعا صفحه قفل خود را شخصی کنید؟ قفل صفحه Live Lock Screen با ۶ استایل مختلف و خیره کننده میتواند یک صفحه قفل زیبا برای شما بسازد. هر استایل و مدل برای خود یک طراحی خاص برای زمان، تاریخ و نوتیفیکشن را داراست و همچنین انیمیشن منحصر بفرد خود را نیز دارد. همچنین میتوانید عکس دلخواه خود را در پس زمینه نشان دهید و یا اینکه ان را تنظیم کنید که روزانه عوض شود تا یک صفحه قفل تازه داشته باشید”

دانلود برنامه قفل صفحه Live Lock Screen ویندوزفون با پشتیبانی از رم 512 مگابایت

برنامه جذابی است که جایگزین صفحه قفل ویندوزفون میشود. ممکن است شما بعد از اجرای برنامه هنگام باز کردن قفل صفحه با لگ هایی مواجه شوید و لگ هی خیلی ریزی وجود دارند که البته همیشه وجود ندارند و اگر گوشی شما دارای رم ۵۱۲ باشد این لگ ها بیشتر قابل مشاهده هستند! بله درست خواندید، این برنامه بر روی گوشی هایی با رم ۵۱۲ مگابایت نیز قابل اجرا است هرچند قبلا جو بلفور گفته بود بر روی رم ۱ گیگابایت فقط قابل نصب است و گوشی های محبوبی همچون لومیا ۵۲۰ ممکن بود از ان بی بهره باشند.

این برنامه زمانی نیز جذابتر میشود که عکس پس زمینه ان توسط خود شما قابل تغییر است. حتی شما میتوانید از Bing استفاده کنید که در هر روز صبح عکس ان بصورت خودکار عوض شود. شما میتوانید چندین عکس مختلف را انتخاب کنید و برنامه بصورت خودکار صفحه قفل را بین عکس ها عوض میکند.

شما برای استفاده از این برنامه به نسخه ویندوزفون ۸٫۱ احتیاج دارید. اگر این نسخه را دارید پس حتما این برنامه را دانلود کنید و نظر خود را برای ما بنویسید. و البته یک خبر فوق العاده! این برنامه برای رم های ۵۱۲ مگابایت نیز کاربرد دارد برخلاف اخباری که قبلا گفته شده بود بر روی رم ۵۱۲ کار نمیکند. پس، از ان لذت ببرید!

✔ لینک دانلود برنامه قفل صفحه Live Lock Screen از استور – ویندوزفون ۸٫۱ – حجم ۴ مگابایت

بدون نظر
  1. amin کاربر می گوید

    سلام
    این برنامه روی گوشی من (lumia 930) بالا نمی یاد

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      بالا نمیاد یا نصب نمیشه؟

  2. امیر کاربر می گوید

    رو ۹۳۰ کار میکنه ولی چیز جالبی نیست …

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept