دانلود بازی رانندگی لیفتراک ویندوزفون Extreme Forklifting

دانلود بازی رانندگی لیفتراک ویندوزفون Extreme Forklifting

آیا شما هم لذت رانندگی با لیفتراک را علاقه دارید؟ میتوانید بازی Extreme Forklifting ویندوزفون را انجام دهید.این بازی برای اندروید و آی او اس موجود است اما اکنون برای سیستم عامل محبوب ویندوزفون نیز منتشر شد.

هدف اصلی این بازی برداشت یک بار یا تعدادی از جعبه ها از محل مقصد و بردن آن تا مقصد میباشد. اینکار را سریع انجام دهید بدون آنکه به جعبه ها آسیبی بزنید که امتیاز بیشتری کسب کنید.هر چه حرفه ای تر شوید و تجربه بیشتری کسب کنید، تعداد جعبه ها سنگینتر میشود و محل مقصد که باید بار را قرار دهید باریکتر میشود.

آموزش یادگیری کنترل forklift یا لیفتراک هم به نحوه خود زیبا و جالب است. در سمت چپ صفحه فرمون ماشین وجود داره که کنترل لاستیک ها رو در اختیار شما قرار میده و در سمت راست سه کنترل داریم. بالاترین دسته برای آن است که شما fork ماشین را به بالا و پایین ببرید. دسته وسطی برای حرکت به جلو و عقب لیفتراک است و یک کنترل Brake هم پایین صفحه برای ترمز وجود داره.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/e051bdcb-fa96-46be-a02d-5933de240561?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

وقتی شما جعبه ها را بلند کنید یک خط قرمز در جلوی شما بصورت فرضی تشکیل میشود که مسیر شما را نشان میدهد. بعد از انجام هر ماموریت یک پیام به شما داده میشود که میزان پولی که دریفات کردید را نشان میدهد، اگر کار را سریعتر انجام دهید پول بیشتری نیز دریافت میکنید.

Extreme Forklifting در ابتدای بازی جذاب و سرگرم کننده است اما این بازی سریع تکراری میشود. در بازی فقط یک مکان برای بازی وجود دارد و هیچ تنظیماتی برای ارتقا ماشین برای سرعت یا قدرت و… وجود ندارد.

✔ لینک دانلود بازی Extreme Forklifting از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۲۸ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept