دانلود بازی Violett برای ویندوزفون – برای مدت محدود رایگان شد

دانلود-بازی-Violett-برای-ویندوزفون---برای-مدت-محدود-رایگان-شد

اگر شما هم عاشق بازی های فانتزی پازلی هستید که پر از ماجراهای گوناگون است میتوانید این بازی رایگان شده را امروز حتما دانلود کنید.

Violett یک بازی فانتزی و ماجراجویانه است که شما در نقش یک دختر بچه ای هستید که وارد دنیایی پر از رمز و راز شده است و هدف شما بسیار ساده است. فقط باید از این دنیا خارج شوید و به خانه خود برگردید.

برای دستگاه های با رم پایین نیز جواب میدهد و اکنون این بازی که با قیمت ۳٫۹۹$ و بسیار گران در استور بود برای مدت محدودی رایگان شده است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f9576633-308d-407b-a3b1-f7c145338458?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

داستان بازی اینگونه است که ویولت یک دخترک جوان  است که با خانواده خود وارد یک خانه جدید میشوند هر چند که این دختر اصلا راضی نیست که به این خانه بروند. در لحظه ای او از خانواده اش دور میشود و به سمت یک منبع نور مرموز میرود و از یک خانه عجیب سر در می اورد.

سبک بازی به این نحو است ویولت را باید همراهی کنید و حرکت دهید در حین اینکه با انگشت خود به برخی جاها ضربه بزنید. باید گفت حرکت ویولت خیلی در بازی کم است و بیشتر شما باید به کشف وسایل جدید بپردازید و با توجه به تخیل خودتون بازی رو به جلو پیش ببرید و معماهای اون رو حل کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept