دانلود بازی Sheep Up! ویندوزفون، بازی محبوب iOS و اندروید راهش را به استور پیدا کرد

sheep_up_lede

بازی محبوب دیگری از اندروید، iOS و بلک بری راه خودش را به استور ویندوزفون پیدا کرد. هم اکنون کاربران ویندوزفون این شانس را دارند تا بازی موفق !Sheep Up که بیش از یک میلیون دانلود در پلتفرم های دیگر را به ثبت رسانده است را بازی کنند. با همکاری نوکیا، مایکروسافت و AppCampus، سازندگان برای نسخه ویندوزفون این بازی ویژگی های اختصاصی و یک نسخه جدید از بازی به نام Sheep Up! Black Light را اضافه کرده اند.

ویژگی های این بازی:

  • ۳ دنیای Cardboard جدید به همراه ۳۰ مرحله چالش برانگیز
  • ۱ دنیای سایبر جدید با ۱۰ مرحله بر اساس تم جدید بازی
  • ۲۲ لباس فوق العاده و خنده دار جدید برای شخصیت بازی
  • ۵ لباس جدید که در آینده اضافه خواهند شد
  • قابلیت به اشتراک گذاری لباس ها از طریق NFC
  • اضافه شدن هشت Power Up جدید

Sheep Up! Black Light  یک بازی پازلی و فکر است که با حرکت دادن گوشی می توان در بازی حرکت کرد و زاویه دوربین آن از بالا است. شخصیت اصلی بازی یک گوسفند اسباب بازی کوچک است که درون یک جعبه به همراه اسباب بازی های قدیمی دیگر قرار دارد و برای فرار به کمک شما نیاز دارد. برای نجات دادن وی باید همین طور که گوسفند به بالا و پایین می پرد گوشی خود را به چپ و راست کج کنید. هر مرحله دارای چند طبقه است که باید یکی یکی آن ها را رد کنید. هدف رسیدن به صفحه خروج و پریدن به طبقه بالاتر است. سعی کنید بدون سقوط کردن یا پریدن رو ی میخ ها راه خروج را پیدا کنید .

sheep_up_scn_1

هرچه بالاتر می روید موانع سخت تر می شوند، برای کمک به شما تعدادی Power Up در بازی قرار داده شده است، مانند منجمد کردن ساعت یا چترهایی که جلوی سقوط کردن شما را می گیرند.

هر دنیا تم مخصوص به خود را دارد. برای مثال دنیای اول تم فصل ها را دارد، دنیای دوم تم خوراکی دارد و دنیای سوم تم آکواریوم دارد. هر دنیا ۱۰ مرحله دارد. اگر سقوط کنید، روی میخ ها بروید یا توسط اسباب بازی های دشمن مورد اصابت قرار بگیرید بازی به شما اجازه می دهد تا با خرج کردن امتیاز هایتان به بازی ادامه دهید. اگر نخواهید از امتیاز های خود استفاده کنید باید مرحله را از اول آغاز کنید.

اگر قبلا Sheep Up را در سایر پلتفرم ها بازی کرده اید و به دنبال چیزهای جدید بازی هستید، دنیای سایبری قسمت جدیدی است که مخصوص نسخه ویندوزفون ساخته شده است. برای باز کردن دنیای سایبری ابتدا باید مراحل قبلی را به اتمام برسانید یا ۵۰۰۰ سکه خرج کنید. اگر سکه کافی ندارید می توانید از داخل بازی اقدام به خرید سکه کنید. برای مثال با ۲٫۴۹$ می توانید ۵۰۰۰ سکه خریداری نمایید.

اگر دوست ندارید که گوسفند خود را با حرکت دادن گوشی کنترل کنید کافی است به قسمت تنظیمات رفته و نحوه کنترل بازی را به صفحه لمسی تغییر دهید. همچنین می توانید میزان حساسیت حرکت را کم و زیاد کنید. اگر از صفحه لمسی برای کنترل گوسفند استفاده کنید با لمس کردن هر قسمت از صفحه گوسفند به همان طرف حرکت خواهد کرد.

بازی Sheep Up! Black Light یک بازی رایگان در استور ویندوزفون است. فکر می کنیم ارزش امتحان کردن را دارد. مطمئن هستیم که Sheep Up! Black Light حداقل یک لبخند را بر روی لب های شما خواهد نشاند. همین الان آن را دانلود کنید و نظرتان در مورد این بازی را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

✔ لینک دانلود بازی Sheep Up! Black Light از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۳۸ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept