دانلود بازی Cloud Raiders ویندوزفون، مشابه Clan Of Clash و حتی بهتر از آن

بازی Cloud raider ویندوزفون

بازی استراتژیک کلن آف کلش Clan of Clash یک بازی زیبای استراتژیک موبایل میباشد که برای ویندوزفون منتشر شد اما هیچ جای نگرانی نیست چون بازی “کلود رایدر Cloud Raiders” یک بازی کامل استراتژک و سبک Clan میباشد که حتی در مواردی از آن بهتر نیز می باشد. در این بازی فضای هر کاربر بر روی یک تیکه از زمین شناور در آسمان است که شبیه دنیایی از سرزمین های شناور بر روی آسمان است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/5aeee287-f5b2-45c8-accf-21bf706f7a51?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

با شروع بازی کشتی فضایی شما مورد حمله قرار میگیرد و بر روی یک زمین شناور بر آسمان سقوط میکند هدف شما اینست که یک بیس Base یا پایگاه برای خود بسازید تا از حمله دزدادن دریایی از خود دفاع کنید.

سبک بازی همانند باقی بازی های ساختمان سازی میباشد، شما باید ساختما بسازید و برای ساختمان سازی به کارگر احتیاج دارید و هنگامی که پیشرفت کردید برای دفاع از خود یا حمله به دیگران به یک ارتش نیاز دارید.شما باید یک مقر فرماندهی با نام stronghold بسازید و آن را ارتقا دهید با ارتقا این ساختمان اصلی قابلیت های جدید و نیروهای جدید برای شما اضافه میشوند. دو انبار نیز برای ذخیره دوماده مهم باید بسازید: طلا و ابر. این دو ماده بریا ساخت ساختمان، ارتقا و ساخت ارتش و هر چیز دیگری در بازی مورد استفاده قرار میگیرند.

برای دفاع از خود باید ارتش بسازید و آنها را در خانه های خاصی قرار دهید و میتوانید برای قلعه و پایگاه خود دیوار بکشید. دشمنان به شما در زمان معینی به شما حمله میکنند و باید از خود دفاع کنید. گاهی غول هایی نیز همراه آنان می آیند که در این زمان بمب اندازها یا همان منجنیق ها به کمک شما می آیند و شما می بایست آنها را در مکان های استراتژیکی قرار دهید.
این تنها قسمت جالب این بازی نیست، بلکه اگر شما دشمن را شکست دهید میتوانید بر سرزمین آنها که اکنون بدون نیروهای اصلی خود است حمله کنید و طلاها و ابرهای آنان را بعنوان غنیمت بردارید و درجه خود را نیز ارتقا دهید.

بطور خلاصه بازی کلود رایدر ویندوزفون یک بازی استراتژیک، رایگان و بسیار گرافیکی و زیباست که میتواند شما را سرگرم کند و ذهن استراتژیک شما را به چالش بکشد.

مشخصات بازی:
حجم دانلود: ۸۴ مگابایت
سقابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۸ و ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون
یا از کد QR آن استفاده کنید:

 

تصاویری از محیط بازی:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/083f14f2-9430-41e9-9b36-f22dd22d9540?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/84ab799e-e9fd-4f97-b734-a7d5303e058a?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

8 نظرات
  1. aria کاربر می گوید

    دوستان میتونن توی کلن shamshiri عضو بشن

  2. arash کاربر می گوید

    سلامئ لطفا به من بگید من چطور میتونم گروه خودمو اوز کنم

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      من این بازی رو خیلی انجام ندادم
      میتونید به انجمن وینفون سنتر برید و سوالتون رو بپرسید, اونجا دوستان زیادی در این مورد میتونن جوابتونو بدن

    2. hamid کاربر می گوید

      روی کلن بزن بعد اون بالای صفحه سمت راست یه ایکن کوچیکه ک روش یه قلعه ی ترک خوردست قرمز شده اونو بزن از گروه میای بیرون اگه دوس داشتی بیا کلن persian raider

  3. امین کاربر می گوید

    سلام
    دوستانی که تمایل دارند عضو کلن ما بشن
    tehransar

  4. داود کاربر می گوید

    سلام من می خواستم بدونم که موقعی که به جنگ میریم چرا سراباز ها که در حمله میمونن رو به شما بر نمی گردونه و در همون حمله همشون حذف میشند.

    1. hamid کاربر می گوید

      داوود جان سربازایی ک استفاده میکنی دیکه برنمیگردن اگه ازشون استفاده نکنی میمونن برات

  5. hamid کاربر می گوید

    دوستان اگه میتونید بیاین کلن persian raiders لول هفته هرکسی ک بیاد افیسر میشه بیاین و کمک کنین این کلنو بیاریمش بالا ❤

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept