دانلود بازی ماشینی GT Racing 2 ویندوزفون رالی واقعی با گرافیک فوق العاده

بازی رالی و ماشینی GT Racing 2: The Real Car Experience ویندوزفون

بازی ماشینی GT Racing 2 ویندوزفون ساخته شرکت Gameloft بازی جدیدی نیست و قبلا بر روی اندروید و ایفون موجود بود، اما این عنوان مسابقه ای اکنون برای ویندوزفون منتشر شده است. اگر شما طرفدار بازی های مسابقه ای و رالی همچون آسفالت هستید، این بازی با گرافیک فوق العاده و سبک واقعی اش شما را شگفت زده خواهد کرد.

در این بازی شما از بین ۶۷ ماشین از شرکت های مختلف و ۱۳ جاده مسابقه متفاوت میتوانید پشت ماشین مورد علاقه خود بنشینید و در بین ۱۴۰۰ مسابقه آن ه در سبک های متفاوتی هستند شرکت کنید و مسابقه دهید.
در این بازی از موتور بازی جدیدی استفاده شده و سبب آن میشود که شما یک رانندگی واقعی تر را تجربه کنید، بعلاوه مسابقات در تمام ساعت روز و در چند شرایط آب و هوایی مختلف شکل میگیرند و باعث میشوند که شما هر بهتر یک بازی زنده را تجربه کنید. این بازی را میتوانید بصورت آنلاین و با دوستان خود نیز انجام دهید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/7a6cc296-5956-485a-84d5-5f10ec8181f7?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

اگر حرفه ای شدید نیز یک گاراژ برای شما وجود دارد که در آن میتوانید ماشین خود را از نظر عملکردی بهبود ببخشید و یک پیروزی شیرین را با خودروی فوق العاده خود تجربه کنید.

یک بازی عالی و با گرافیک که تجربه یک رانندگی عالی و واقعی را به شما میدهد، بازی نیز بصورت روان و نرم اجرا میشود البته توجه داشته باشید که بازی برای اجرا به ۱GB رم احتیاج دارد و ان را بصورت رایگان میتوانید دانلود کنید.

اپدیت: بازی GT Racing 2 در اپدیت جدیدی که دریافت کرد از رم های ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند و اکنون همه میتوانند ان را بر روی گوشی ویندوزفونی خود بازی کنند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/176ae7dc-66f5-4cde-9df7-c6ef519824c6?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept