دانلود بازی شطرنج ویندوزفون، بازی سه بعدی و فوق العاده شطرنج ۳D Chess Game Free

بازی شطرنج ویندوزفون

یک بازی شطرنج زیبای ویندوزفون که سه بعدی است و گرافیک و صداگذاری زیبایی نیز برخوردار است. بازی فکری شطرنج دیگر نیازی به توضیح سبک بازی ندارد و تقریبا همه با آن آشنا هستیم،ای بازی زیبا با توجه به گرافیک زیبا و کامل بودن بازی از حجم بسیار کمی نیز برخوردار است و با این همه ویژگی بازی بصورت کاملا رایگان نیز میباشد. در این بازی شما میتوانید با کامپیوتر و یا با دوستتان به بازی فکری شطرنج بپردازید.

برخی ویژگی های بازی:
– این بازی کاملا رایگان است(نه آزمایش است و نه گزینه پولی در بازی دارد)
– یک شبیه ساز واقعی و فوق العاده شطرنج را داراست که حتی میتواند یک رقیب مبتدی شطرنج را شبیه سازی کند.
– دارای گرافیک عالی و واقعی سه بعدی، انیمیشن و افکت های زیبا و صداگذاری مناسبی است.
– قابلیت بازگشت بازی حرکت به حرکت و تصحیح آن و ادامه بازی و… نیز وجود دارند.
– این بازی حتی قابلیت بازی کامپیوتر با کامپیوتر را داراست که میتوانید سطح های مختلفی از آنها را در مقابل هم قرار دهید و بازی شان را مشاهده کنید.– در بالاترین و سخت ترین حالت بازی، رقیب بوت میتواند تا ده حرکت بعدی شما را پیش بینی کند، پس سخت ترین حالت را انتخاب کنید تا یک بازی شطرنج فوق العاده را بازی کنید.
– سبک زمان دار بازی را انتخاب کنید تا جزئیات بازی خود را نیز مشاهده کنید.
اگر تا کنون شطرنج بازی نکرده اید و مشتاق یادگیری و انجام این بازی هستید نگران نباشید زیرا در این بازی فوق العاده قسمت آموزش نیز وجود دارد که شطرنج را به شما آموزش میدهد و با وجود سطح بندی در رقیبها میتوانید از ابتدایی ترین حالت شروع کنید و به یک حرفه ای تبدیل شوید.

مشخصات بازی:
حجم دانلود: ۶ مگابایت
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۸ و  ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون

یا از کد QR آن استفاده کنید:

تصاویری از محیط بازی:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c04cc662-4aab-4d3f-8f69-0e0f37cb3b9d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/939158c5-1429-45bb-80de-b8f638695880?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept