تجربه فیلم برداری با کیفیت ۴K در لومیا ۹۳۰

لومیا 735 و عکاس National Geographic در ابشار Victoria

همه شما با استفان آلوارز عکاس نشنال جئوگرافیک و دوست سایت گفتگوهای لومیا آشنا هستید بعد از آپدیت دنیم استفان ویدیویی با کیفیت ۴K منتشر کرده است که با دوربین لومیا ۹۳۰ خودش گرفته است با ویندوزفون پرو همراه باشید.

استفان که اخیرا به آبشار ویکتوریا در آفریقا سفر کرده بود سفر زیبایی که به طبیعت شگفت انگیز و زیبا که عکس های بی نظیری با گوشی لومیا خود گرفته بود.(که در این لینک می توانید آن را مشاهده کنید) با دوربین لومیا ۸۳۰ خود ثبت کرده بود در کمال حیرت او با خودش گوشی لومیا ۹۳۰ هم بهمراه خودش داشته و در این سفر فیلم برداری ۴k با این گوشی انجام داده است.

خوشبختانه قبل از عرضه رسمی آپدیت دنیم این آپدیت در اختیار استفان قرار گرفته بود او هم با استفاده از این قابلیت که فیلم برداری ۴K را به دوربین لومیا ۹۳۰ خودش آورده بود فیلم برداری شگفت انگیزی از آبشار و طبیعت منحصر به فرد آفریقا کرده است و اکنون میتوانید تجربه ای از فیلم برداری با کیفیت ۴K در لومیا ۹۳۰ را در ویدیو زیر ببینید:

دانلود ویدیو

آپدیت دنیم که با خودش ویژگی های جدیدی بهمراه آورده است و اکنون در بیشتر گوشی های لومیا جهان در حال استفاده و گسترش است مهارت ها و ویژگی های جالبی با خودش به دوربین گوشی لومیا ها آورده است.

شما با زدن دکمه دوربین و ضیط فیلم با کیفیت ۴K وبا کیفیت (۲۱۶۰p) و ۲۴ فریم در ثانیه می توانید بهترین کیفیت فیلم را در فیلم برداری های خود به دست آورید.

National Geographic و عکاسی با لومیا 830 از زبان Victoria Falls

این عکس با دوربین ۸٫۳ مگاپیکسلی لومیا ۸۳۰ گرفته شده است متاسفانه با توجه به سخت افزار لومیا ۸۳۰ ضبط تصاویر به صورت HD و ۴K به صورت کامل انحام نمی گیرد و به گوشی های قدرتمند لومیا ۹۳۰ و ۱۵۲۰ احتیاج است.

1 نظر
  1. ابراهیم کاربر می گوید

    سلام خسته نباشین
    آقا می شه بگین چجوری می شه با فرمت ۴K فیلمبرداری کرد. چه تنظیماتی باید انجام بدیم؟
    من لومیا ۱۵۲۰ با آپدیت دنیم دارم اما توی تنظیمات دوربین که رفتم چیزی پیدا نکردم
    ممنون می شم راهنمایی بفرمایین

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept