بیش از ۲۰۰۰ رفع باگ در نسخه ۱۰۵۱۲ ویندوز ۱۰ موبایل داشته ایم

پیش نمایش ویندوز 10 موبایل نسخه 10512 اکنون در دسترس کاربران Insiders دسته Fast قرار گرفت

مایکروسافت نسخه ۱۰۵۱۲ از پیشنمایش ویندوز ۱۰ موبایل را در اختیار کاربران برنامه ویندوز اینسایدر که در دسته Fast هستند قرار داد و در این نسخه نسبت به نسخه قبل که ۱۰۱۶۶ بود بیش از ۲۰۰۰ رفع باگ انجام شده است.

مایکروسافت در سفحه رسمی ویندوز رفع برخی مشکلات مهم را در بیان کرد ولی مسئول برنامه اینسایدر یعنی Gabriel Aul در توییتر خود متنی را منتشر کرد و درباره این پرش بزرگ آپدیتی توضیح بیشتری داد:

” ما بیش از ۲ هزار مشکل و باگ را از نسخه ۱۰۱۶۶ برطرف کردیم، مشکلاتی که کاربران بیشترین گزارش را در مورد آنها داده بودند.”

این خیلی عالیست و بنظر میرسد که کار زیادی بر روی این نسخه انجام شده است تا سیستم عامل هر چه کاملتر و بهتر عمل کند. و سرپرست اینسایدر این مسئله را بیان کرد که راه زیادی برای عرضه نسخه نهایی موبایل دارند و البته این منظور تلاش زیاد آنهاست و ربطی به زمان انتشار ندارد و همانگونه که انتظار میرود انتشار ویندوز ۱۰ موبایل بصورت رسمی حدود ما های مهر و آبان خواهد بود.

منبع: توییتر Gabriel Aul

5 نظرات
  1. حامد کاربر می گوید

    سلام
    شاید ۲۰۰۰!!!! باگ رفع کرده باشن ولی برای من چند باگ جدید بوجود اومده (یعنی اونایی که قبلا خوب بودن حالا خراب شدن) از جمله: بعد از دابل تپ و روشن شدن صفحه، چند ثانیه طول میکشه تا تاریخ و ساعت و بقیه اعلانها روی صفحه قفل نشون داده بشن و نیز نشانگر quiiet hours در نوار ابزار بالا دائم درحال چشمک زدنه.

  2. مصطفی کاربر می گوید

    سلام. دوستان اگه نسخه نهایی وینفون۱۰ بیاد چجوری میشه از اینسایدر خارج شد و نسخه نهایی رو داشته باشیم؟؟؟؟؟ یا باید کلا اینسایدر بمونیم ؟؟؟؟!!!

    مرسی از سایت 😉

  3. جواد کاربر می گوید

    با درود
    من از زمان نصب ویندوز ۱۰ روی گوشی لومیا ۶۴۰ متاسفانه امکان ذخیره سازی مخاطبین رو ندارم
    بعبارتی دفترچه تلفن ندارم
    لطفا راهنمایی کنید

  4. رضا کاربر می گوید

    منمم ۶۴۰ دارم به ۱۰ اپدیت کردم ولی چون مشکلات زیادی داش دوباره به ۸ برکردوندم یکی تاچش ضعیفتر عمل میکنه مثلا وقتی نوار بالای گوشیرو به پایین میکشی باید چندبار میزدم تا یکیش عمل میکرد صفحه شماره گیری خیلی کند شده بود اما مشگلی که در کل داره انتن وای فای خیلی ضعیفه و بعضی اوقات کلا میپره.

  5. سینا کاربر می گوید

    من مشکل حافظه دارم بد نصب دیگه حافظه رو نمیشناس و کیبورد هم تغییر سایز داد
    با این حال خیلی بهتر از ویندوز ۸/۱

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept