بهترین گوشی سیستم عامل ویندوزفون که میتوانید بخرید – مرداد ۹۳

بهترین گوشی سیستم عامل ویندوزفون که میتوانید بخرید - مرداد 93

بهترین گوشی سیستم عامل ویندوزفون که میتوانید بخرید – لومیا ۹۳۰ Lumia 930 یا همان لومیا Icon

گوشی لومیا ۹۳۰ بهترین گوشی ویندوزفونی است که شما در حال حاضر میتوانید ان را خریداری کنید. گوشی که در ایالات متحده تحت اپراتور Verizon با نام Lumia Icon عرضه شد و در کنفرانس بیلد ۲۰۱۴ این گوشی با نام بین المللی لومیا ۹۳۰ در ژوئن ۲۰۱۴ در اختیار تمام کاربران ویندوزفون قرار گرفت.

انتخاب بهترین گوشی ویندوزفونی که میتوانید بخرید تعلق میگیرد به لومیا ۹۳۰ چون این گوشی تمام ویژگی های برتر یک گوشی هوشمند را در خود داراست و همچنین نه بیش از حد بزرگ و نه زیاد کوچک است.

در این گوشی متوانید پردازشگر ۲٫۲ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰ را مشاهده کنید که شما را هیچگاه تنها نمیگذارد و میتوانید اخرین و جدیدترین بازی ها را بر روی ان نصب کنید. همه بازی و برنامه و فیلم ها و عکس های خود را میتوانید بر روی یک صفحه ۵ اینچی ۱۰۸۰p با بالاترین رزولوشن و اندازه ای بزرگ و متناسب مشاهده کنید. رنگبندی ها خوب و عالی است هرچند که میتوانید در تنظیمات انها را تغییر دهید.

همچنان دوربین این گوشی است که شما را جذب خود میکند. درست است که ۴۱ مگاپیکسل لومیا ۱۰۲۰ را ندارد اما تکنولوژی ان همان است. دوربین با کیفیت ۲۰  مگاپیکسل با لنز های Zeiss و دو فلش LED با پشتیبانی قابلیت هایی همچون Pureview و تثبیت سازی عکس که میتواند تجربه عکاسی فوق العاده ای را به شما بدهد. حافظه ۳۲ گیگابایتی نیز شما را همراهی خواهد کرد. میتوانید مشخصات گوشی لومیا ۹۳۰ را در این صفحه سایت ما نیز مشاهده کنید.

همه این ویژگی ها این گوشی را بهترین گوشی ویندزوفونی حال حاضر برای خرید میکند. گوشی با ظاهر زیبا که با رنگهای متنوع میتواند انتخاب زیبا و کاملی برای شما باشد.

بهترین گوشی ویندوزفونی که میتوانید بخرید با صفحه ای بزرگ – لومیا ۱۵۲۰ Lumia 1520

Lumia_1520_لومیا 1520

ایا یک گوشی با صفحه بزرگ میخواهید؟ یک صفحه واقعا بزرگ؟ لومیا ۱۵۲۰ در اختیار شماست. لومیا ۱۵۲۰ همان مشخصات لومیا ۹۳۰ را داراست با این تفاوت که همه ان ویژگی ها را در یک بسته بزرگتر جا داده است. درست است؛ این گوشی یک فبلت است و بهترین چیزی که میتوانید پیدا کنید.

صفحه نمایش این گوشی به یمن نوکیا دارای اندازه ۶ اینچ با ۱۰۸۰p و IPS LCD است که یک صفحه نمیاش عالی را در برابر چشمان شما قرار میدهد. این صفحه نمایش تکنولوژی ClearBlack را داراست که باعث میشود رنگبندی صفحه گوشی شما در تمام جهات مختلف در زاویه دید یکسان باشند.

اگر حافظه لومیا ۹۳۰ شما را راضی نمیکند، میتوانید لومیا ۱۵۲۰ را که کارت حافظه خارجی SD Card را پشتیبانی میکند را امتحان کنید. بهترین گوشی بزرگی که میتوانید داشته باشید یا در واقع تبلت کوچکی در دستان شما.

بهترین گوشی ویندوزفونی ارزان قیمت که میتوانید بخرید – لومیا ۶۳۰

نگاهی کوتاه و سریع به نوکیا لومیا 635

بازار های ارزان قیمت جایی هستند که مایکروسافت در انها با ویندوزفون موفقیت های خوبی را بدست اورده است. بهترین گوشی ویندوزفونی ارزان قیمت گوشی لومیا ۵۲۰ بود که فروش بسیار خوبی را در ابتدای کار برای مایکروسافت داشت و در اوایل امسال گوشی ارزان قیمت دیگری با نام لومیا ۶۳۰ معرفی شد که جایگزین مناسبی برای این گوشی ارزان قیمت است.

صفحه ۴٫۵ اینچی با IPS LCD صفحه نمایش شما را میسازد و در کنار ان پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی با رم ۵۱۲ مگابایت را داریم. در مورد کارت حافظه نیز میتوانیم حافظه داخلی ۸ گیگابایتی بهمراه پشتیبانی از کارت حافظه SD Card را یاداور شویم که به اندازه کافی برای شما جا دارد. تنها ایراد این گوشی را میتوان رم پایین ان دانست که شما را از برخی برنامه ها و بازی های زیادی محروم میکند.

 

آینده

عکس های گوشی HTC One m8 ویندوزفونی

این بهترین گوشی است که شما امروز میتوانید ان را خریداری کنید. البته این گوشی فعلا تحت اپراتور عرضه میشود و تا زمانیکه به ایران برسد زمان زیادی را در پیش دارد. همچنان که مایکروسافت نیز گوشی های جدیدی همچون لومیا ۷۳۰ و لومیا ۸۳۰ را که دارای ویژگی های قابل ملاحظه ای هستند را میخواهد عرضه کند.

این زمان خوبی است که به خانواده ویندوزفون بپیوندید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept