بهترین برنامه های جایگزین Beats Music برای ویندوز فون جهت پخش آنلاین موسیقی

بهترین برنامه های جایگزین Beats Music برای ویندوز فون جهت پخش آنلاین موسیقی

همانطور که میدانید یا نمیدانید شرکت اپل شرکت موسیقی Beats را خرید و بعد از خرید این شرکت در انحصاری کردن آن برای خود دارد و برای اینکار میخواهد Beats Music را از ویندوز فون حذف کند و تا اواخر این ماه دیگر این برنامه را نمیتوانید بر روی گوشی خود داشته باشید. حال که اپل نمیخواهد این برنامه را برای ویندوز فون عرضه نمیکند چه؟

بهترین برنامه های جایگزین Beats Music برای پخش آنلاین موسیقی Stream برای ویندوز ۱۰ موبایل یا ویندوز فون

برنامه Xbox Music ویندوز فون

برنامه Xbox Music ویندوز فون

سیستم خدمت خود مایکروسافت با نام ایکس باکس موزیک همچنین کاری را بر روی گوشی شما انجام میدهد و البته میتوانید در هر جایی به آن دسترسی داشته باشید. البته این خدمت منتقدان خود را دارد ولی خب با ادغام جدید برنامه One Drive با این برنامه که هم اکنون میتوانید موسیقی های خود را در آن ذخیره کنید یکی از بزگترین کمبود ها در برابر آن سرویس برطرف میشود.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/aac70e93-ba43-42f4-8a4a-e4d8c14f62b0?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

البته در ویندوز ۱۰ این سیستم به کلی تغییر خواهد کرد، همانطور که میدانیم قرار است موسیقی نیز به استور ویندوز راه پیدا کند و احتمالا نام ایکس باکس از ابتدای نام ایکس باکس موزیک برداشته میشود و تغییرات بسیاری در ویندوز ۱۰ رخ خواهد داد که اخبار آن همانگونه که قبلا در سایت قرار گرفتند اخبار جدید نیز در سایت قرار خواهند گرفت. قیمت Xbox Music همچون قیمت جهانی برنامه Beats یا برنامه اپل موزیک یکی است.

برنامه Spotify ویندوز فون

برنامه Spotify ویندوز فون اسپاتیفای برای پخش آنلاین موسیقی

بزرگترین و شاید بتوان گفت پادشاه برنامه های پخش موسیقی آنلاین در جهان هنوز هم Spotify است. یکی از معروف ترین نام هایی که در سرتاسر جهان در عرصه موسیقی پیچیده و در حال رشد است و برای خیلی ها شنیدن نام اسپاتیفای به معنای پخش آنلاین موسیقی است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/1c023f02-ad62-40e7-94b7-cf1ddab07dae?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

Spotify با کاملترین مجموعه موسیقی که در اختیار دارد به شما اجازه میدهد تقریبا به هر چیزی که میخواهید دسترسی داشته باشید و اگر میخواهید ان را با بقیه مقایسه کنید همینقدر کافیست که استفاده از آن رایگان است و برای داشتن امکانات بیشتر میتوانید اشتراک آن که با قبلی ها کاملا یکسان است را خرید کنید.

برنامه MixRadio ویندوز فون

برنامه MixRadio ویندوز فون

میکس رادیو را در واقع نمیتوان همچون شبکه های قبل یک شبکه رادیویی دانست ولی در آن میتوانید موسیقی های خودتان را بسازید و لیست خودتان را تشکیل دهید و ان را به دیگران پیشنهاد دهید یا از بین هزاران میکس ساخته شده شما یکی را انتخاب کنید. حتی آفلاین انها را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/032b870e-85ad-4ec7-a852-cb2b6e61a39d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

برنامه کنونی MixRadio دیگر تحت اختیار نوکیا نیست و از او خریده شد و اینکه شرکت دیگری آن را خریده باعث شده برخی امکانات را فعلا از دست بدهد. بطور مثال فعلا خرید اکانت در این خدمت وجود ندارد که امکانات بیشتری از جمله دانلود بیشمار موسیقی ها را در اختیارتان قرار دهد اما در آینده این امکانات نیز اضافه خواهند شد. اما در این برنامه نیز میتوانید یک تجربه عالی از موسیقی را داشته باشید که کاملا نیز رایگان است.

برنامه Rdio ویندوز فون

برنامه Rdio ویندوز فون

Rdio شاید یکی از آن برنامه هایی باشد که شما نام ان را شنیده اید که مردم استفاده میکنند ولی خودتان هنوز استفاده نکرده اید. این خدمت جدید آمده است و ویژگی های خیلی خوبی را با خود دارد. در هر دو نسخه پولی و رایگانش مشتی از قابلیت ها وجود دارند که میتوانید از آنها بهره ببرید. یکی از قابلیت های عالی این برنامه اینست که میتوانید بصورت از راه دور توسط دستگاه دیگری ان موسیقی را پخش یا توقف کنید.

نرم افزار Deezer ویندوز فون

نرم افزار Deezer ویندوز فون

Deezer یکی دیگر از این نوع برنامه هاست که در جهان مورد استفاده قرار میگیرد و کیفیت خیلی بالایی از موسیقی را در اختیار شما قرار میدهد. این سرویس از ویندوز فون نیز پشتیبانی میکند و قابلیت های رایگانی نیز دارد.

آیا شما هم از مشترکان Beats Music هستید که در حال از دست دادن آن هستید؟ کدام یک از سرویس های بالا را بعنوان جایگزین استفاده میکنید؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept