برنامه windows insider ویندوزفون بروزرسانی شد

نسخه پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی با برنامه Phone Insider مایکروسافت

برنامه windows Insider به شما اجازه دانلود به روز رسانی سیستم عامل قبل از انتشار بر روی تلفن خود را به طور مستقیم از مایکروسافت را می دهد .برنامه windows Insider امروز اپدیتی در یافت کرده است که این برنامه با در یافت این بروزرسانی به نسخه ۲۰۱۵٫۷۰۱٫۲۳۰۳٫۳۹۴۷ ارتقاع یافته است .

Windows Insider Phone app

اگر شما از جمله کسانی هستید نمی توانید تا زمان عرضه نسخه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل از سوی مایکروسافت منتظر بمانید شما باید بعد از ثبت نام کردن خود بعنوان یک اینسایدر  این برنامه را بروی گوشی خود نصب داشته باشید تا بتوانید ویندوز ۱۰ موبایل نسخه پیش نمایش را دریافت کنید.جدیدترین بیلد منتشر شده برای ویندوز ۱۰ موبایل هم اکنون بیلد ۱۰۱۶۶ می باشد که هفته گذشته منتشر شد که ویژگی های خوبی را در این بیلد را مشاهده کردیم همانند بهبود استور ویندوز ۱۰ موبایل و … .

شما در برنامه windows Insider میتوانید بازخورد بدهید، جمع آوری داده ها، و اضافه کردن نظرات درست خود را از برنامه به ثبت برسانید .این بروزرسانی هیچ ویژگی جدیدی را با خود بهمراه نداشته است .اگر شما چیز جدیدی در این بروزرسانی متوجه شدی با ما در میان بگذارید .

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept